Changing HIS style

Hey people!
Ik ken zo’n jongen,en hij is zoo schattig,en kei lief!
en hij heeft supermooie ogen(blabla),anyway,zijn kledingstijl is zeg maar…waardeloos ^^’’
Zo van,nog net geen bergschoenen,en veel te oversized fleecetruien…
Maar hij is wel super schattig,en hij wil wat met me,ik ook wel met hem…
alleen toch zit me zijn kledingstijl dwars(ik weet het lullig -.-)
anyway,ik ga proberen op een subtiele manier zijn kledingstijl te veranderen! ^^
Iemand tips? ideeën? xx

met hem de stad ingaan, en dingen aanwijzen die je leuk vind?

geen ervaring mee XD

more? iemand ervaring? xD

Weetje, als je 'm echt zo super lief en alles vind dan maakt het toch niet uit wat hij draagt :slightly_smiling_face: hij is zijn style, als hij jou zou vragen plots andere kleren te dragen zou jedenk ik ook niet leuk vinden.

maar oke voor een antwoord op je vraag, heb echt geen idee :stuck_out_tongue:
Bij jongens werken subtiele hints vaak niet :stuck_out_tongue:

Dat gaat geen nut hebben, dat hebben een vriendin en ik ook namelijk ooit een keer uitgeprobeerd bij een jongen uit onze klas, hij droeg echt van die kleding waarvan wij dachten, hmm dat kan leuker/volwassener, maar hij loopt er nu nog steeds zo bij.
Wees blij om hoe hij is, jij zou het toch ook niet leuk vinden als je van iemand moest veranderen? Je bent toch goed zoals je bent? Dan ben je jezelf tenminste!

Beetje dom.
Maar ga naar de stad met hem en sleur hem de Jack & Jones binnen ofzo XD

zeg dat je met hem wil winkelen

mijn exen zien dr na mijn mening ook altijd beter uit nadat ik met ze gewinkelt heb:P

en zeg oo dis egt leuk pas is (slijm) en dna heeft die het aan dan ook gaaf

of zeg kom we gaan bijde iets groots pasen en dan wouw dit moeten we egt kopen dan gaan we gemacht maar geen dure dingen aansmeren dans vind die het misschien gauw al niet meer leuk

ty ^^

Je kan hem subtiele tips geven. Maar hij moet zich er wel fijn in voelen en niet veranderen voor jou, maar voor zichzelf.

Succes!

haha, ik zat een paar dagen geleden met dezelfde probleem.
maar nu begin ik hem lullig te vinden omdat hij me begint te stalken & achtervolgen enz (jongen uit mijn school -.-)
maar ik ga geen moeite meer doen dus ;p

Nou ga een keer met hem de stad in. Ik ben ook wel eens gaan winkelen, maar niet omdat ie een slechte stijl heeft :’) gewoon omdat hij een nieuwe jas wou en hij had (eens een keer) veel geld. Is hartstikke gezellig, en dan moet je niet steeds voor jezelf gaan kijken/passen. Maar je moet em niet dwingen, gewoon wat dingetjes uitkiezen en zeggen: ‘pas deze eens, vind ik wel bij je passen’. Ofzo, of hij ziet zelf wat leuks.

Hem vertellen heeft geen zin omdat hij zich er dan ook niet zo heel veel in intereseerd blijkbaar je kan het beste een middagje met hem shoppen en hem dan leuke shirts en overhemden laten aantrekken. Maar niet te opdringerig doen gewoon de eerste paar keer iets pakken en zeggen wat vind je hier van? Waarschijnlijk trekt die er de eerste paar keer zn neus voor op en hang je het gewoon terug maar later op de middag past hij het wel en ziet die zelf dat het misschien wel heel leuk staat en anders niet en dan moet je ook niet verder zeuren dat komt dan nog wel dan vind hij het nu gewoon nog niet interesant en dan moet je hem gewoon lekker laten.

Oh Btw,we hebben vandaag 5 maanden <3! hahaha

^Gefeliciteerd(:

Je kan met hem gaan winkelen, maar als hij wat jij uitzoekt echt niet leuk vind… Houdt het op.

en is het gelukt?

gefeliciteerd =) en is er al een verandering in zijn kledingstijl of niet?

Gefeliciteerd, heeft ie zijn kledingstijl veranderd ofniet? :’)

Ik nam 'm gewoon mee naar winkels die ik leuk vond tijdens het shoppen. Toen is het onbewust gebeurd. Wilde niet zijn kledingstijl veranderen hoor.

Ja nu ben ik wel benieuwd eigenlijk.

ik ben eigenlijk ook wel benieuwd