Change your lifestyle

Hee meiden, ik weet niet of dit er al is en of dit uberhaupt mag (ivm met meiden die gevoelig zijn voor eetstoornisses, ook al is het zo helemaal niet bedoeld). Ik wil heel graag mijn levenstijl veranderen, dus gezond eten en lekker sporten. De laatste tijd gaat dit bij mij namelijk best slecht, ik heb geen motivatie om te sporten en ik eet totaal niet gezond, dit is eigenlijk begonnen na mijn Pfeiffer, toen heb ik een half jaar thuis gezeten, ik ben toen ook aangekomen, omdat mijn schildklier daarna te traag werkte. Nu wil ik graag op een gezonde manier deze kilo’s weer kwijtraken en vooral een gezonde levensstijl ontwikkelen.

Nu dacht ik dat dit een leuk topic zou zijn om elkaar een beetje aan te moedigen, lekkere gezonden recepten en goede work outs uit te wisselen, ik weet zelf namelijk dat ik daar veel aan heb. Het is dan niet de bedoeling om elkaar aan te moedigen om zo weinig mogelijk te eten en zo veel mogelijk te bewegen en ook niet om eetlijstjes te posten of gewichten neer te zetten. Maar gewoon elkaar een paar tips te geven om gezond te leven en daar een levensstijl van te maken/houden.

Niemand die hier behoefte aan heeft?

Wel leuk, alleen dit kon je ook plaatsen in ‘Food and sport’.

Oh, is die er ook? Heb ik over het hoofd gekeken, daar kom ik namelijk nooit :stuck_out_tongue:

En als je daar dan kijkt zou je zien dat er al tig van dit soort topics zijn :slightly_smiling_face:.

Ja haha, hmm. Misschien moet je maar eens kijken, want er zijn inderdaad tig topics daar.

Oeps, I’m sorry, vond het al heel raar dat er niet zoiets was :stuck_out_tongue:

Eén topic is genoeg (http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/je-levensstijl-veranderen-274635.0.html)