Chanel

Hoi ik ben een grote fan van Chanel en ik wil zaterdag dan ook graag gaan shoppen in de P.C. Maar weten jullie de prijzen van een t-shirt of eventueel iets anders?

Ik heb zelf de ketting met logo (125 euro)
En de oorbellen met logo (145 euro)

Maar ik durf die winkel niet binnen omdat daar een portier staat die de deur voor je open maakt. Ik ben er nu wel 1x geweest maar durf geen 2e keer meer. Ik heb nu ongeveer 500 euro gespaart iemand enig idee of ik hier wat van kan krijgen bij Chanel?
alvast heel erg bedankt

Waarom durf je niet? Dat is toch onzin? Tenzij je er gejat hebt oid. Maar dat heb je niet toch?

En misschien moet je eens op chanel.com kijken voor de prijzen.

Gewoon naar binnen lopen, heb ik ook gedaan! Die portier herrinnert jou echt niet meer en met 500 euro kom je wel een eind denk ik :wink:.

Haha Nee natuurlijk heb ik er niet gejat.
En op Chanel.com staan helaas geen prijzen.
Maar ik durf er gewoon niet in omdat ik me schaam als iemand daar de deur voor me open moet maken. En ik ook nog om de prijzen moet vragen want ik heb niet veel geld. Ik denk dat ik nog ff door spaar en volgend jaar naar Harrods ga. Daar hebben ze ook Chanel

Ja dat klopt ik ben er al eens binnen geweest maar ik was zo zenuwachtig:(.
Heb jij iets gekocht toen? En zo ja hoe duur was het? (als ik dat mag vragen)

De prijzen staan geloof ik niet op chanel.com. Je kunt bij Google ‘Chanel’ invullen en dan krijg je een goed beeld van de prijzen van Chanelproducten (online shops).

Ik ben ook in de winkel van Chanel geweest maar durfde eerst niet. Toen wou mijn vader de deur opendoen en kon ik geen andere kant meer op. Het zag er trouwens heel erg nonchalant uit (not): mijn vader trok aan de deur, de portier nam het gelijk over en mijn vader zo van: oh okee, bedankt. Het was bij ons dus heel erg duidelijk dat we voor de eerste keer in zo’n luxe winkel kwamen. De portier vond het gelukkig niet erg en knikte ons heel vriendelijk toe.

En toen kwam ik in de winkel. De mooiste winkel van Nederland. Het leek wel een museum. Ik dacht even dat ik in de hemel was beland.

Deze kans wil te toch niet missen? Het voelt geweldig om in die winkel te zijn. Stap gewoon naar binnen! Definitely worth it.

Ja dat heb ik dus ook gehad. Ik ben er 1x in geweest en heb toen die ketting en oorbellen gekocht. En ja Idd mijn moeder stond ook al aan de deur te trekken. Het personeel is wel heel aardig en de winkel geweldig. Als je binnen komt alleen maar tassen om je heen. Nu is mijn probleem niet meer echt om naar binnen te gaan maar daar om de prijs te vragen. Want 500euro is geen Chanel budget:(

Ohwja en Chanel verkoopt toch niet in online shops ik dacht alleen in orginele Chanel winkels

Zij weten toch niet dat je maar 500 euro hebt? Dat vertel je toch ook niet? Als je gewoon vraagt hoe duur iets is, geven ze vast wel gewoon antwoord hoor.

Ja oke maar ik durf die winkel niet uit als ik niets koop

Tsja… Dat ligt dan bij jezelf.

Ja ik weet het ik ben een arpart geval. Met een groot probleem een Chanel hebberige hebbert die de winkel niet in durft :thinking:

zo dat zou lastig zijn, als je geen winkels in durft zonder eruit te kunnen lopen zonder aankoop …

Ik denk dat je het wel kunt vragen hoor. Aan de kleding hangt sowieso een prijskaartje (letterlijk), dus miss. ook aan de tassen. Ik geloof dat de tassen van Chanel wel heel duur zijn. Maar als je gewoon naar die winkel gaat, krijg je een goed beeld van de prijzen.

waarom nou weer niet haha?
beetje vreemd.

Ja ik denk ook dat ik dat doe maar ik wil niet overkomen als zo’n wanhopige Chanel fan die toch niet meer kan kopen dan een zonnebril, ketting, oorbellen en make-up

Ja, maar als ik een ‘gewoon’ iemand, die dus niet rijk ofzo is, met een Chanel shirt zie lopen dan denk ik meteen dat het fake is. En ik heb er trouwens ook moeite mee om een winkel uit te lopen zonder iets te kopen.

Wat wil je precies kopen? Er zijn ook genoeg andere dingen onder de 500 euro hoor. Ik heb nu zelf 3 paar Chanel schoenen en die waren alle drie rond de 300/400, prijzen staan er vaak ook gewoon bij, en anders kan je het echt gewoon vragen, ik doe dat ook, ik bedoel zo raar is dat niet hoor, denk je echt dat ze verwachten dat iedereen een paar duizendjes op zak heeft en zomaar even een tas oid koopt? Er zijn natuurlijk wel zulke mensen, maar er zijn er ook zat die sparen voor hun chanel tassen, schoenen of sieraden, en dat weten hun ook echt wel hoor. Ik weet niet of je een tas wilt, maar dan moet je wel nog even verder sparen, maar met jouw budget zou je wel naar schoenen/accessoires en misschien wat simpele kleding kunnen kijken.

Ja dat ik ook met mijn oorbellen iedereen zegt. Die zijn fake hé. Of waar heb je die gekocht ze zijn net echt. Dan denk ik wel eens hallo waarom zou ik neppe hebben. Ik heb nooit namaak van iets (want daar ben ik tegen). Maar het gaat mij er ook niet om wat anderen van me zeggen of denken want ik weet zelf wel dat het echt is.

Owh super daar ben ik naar opzoek. Een tas van boven de 1000 euro vind ik overdreven. Maar heel erg bedankt voor je reactie nu durf ik er teminste naar binnen. Maar weet jij toevallig tot welke maat ze gaan. Ik heb 40 dat is misschien te groot voor chanel.