Chanel vraagteken shirt

Hoi allemaal,
laats zag ik een meisje op straat en die had een super leuk shirt aan (zie plaatje) ik dacht wat een leuk shirt en ging er naar op zoek op het internet maar kon het niet vinden dus ik ging er van uit dat ze het zelf gemaakt had, maar zaterdag zag ik een meisje op de hockey er mee en een mee en vandaag weer een meisjes er mee op school. Weet iemand misschien waar je dit shirt kan kopen?? ik weet dat het plaatje lelijk is heb hem gemaakt op paint omdat ik nergens een foto kon vinden.

xx
Alvast bedankt :couplekiss_man_woman:

Het plaatje:

http://i55.tinypic.com/2vkj5o1.png

oee leuk

Ook met die kleuren of niet?

Zelf gemaakt denk ik.

Hiervoor heb je het ik-zoek topic (:

hahaha geweldige paint skills :’)
nee maar ik heb geen idee!

@Tanja20 ja met die kleuren
@frogger o soory

Je kan hem ook zelf maken, gewoon heel netjes proberen op paint met een echt chanel teken en dan aanpassen en dan met transferpapier erop strijken

wauw, geen idee, maar leuk!

Je kan anders ook aan die meisjes vragen waar ze hun shirt gekocht hebben?

ik denk dat je dat shirt krijgt op die site wat ook die YSL shirts verkoopt met die ijfeltoren 5 en voor de L ook nog iets

denk dat jullie wel snappen welke ik bedoel, weet alleen die site niet meer

paint is cool

nee, maar oke, even on topic:
misschien hebben ze zoiets bij de Bleep of zo?

Bedankt voor de reacties maar ik heb hem gevonden hij is van de studio mo en kost 34,95 euro, helaas hadden ze mijn maat niet meer.
Xx

Jij mag wel wat aardiger doen, ik erger me aan jou reacties, bij heel veel topics.

@ TS, vraag het aan die meisjes?

Ik zie hem nergens op internet? iemand een link?

duur O.o

Ik zou er gewoon een zelf maken!
Die letters maken is niet zo moeilijk denk ik, en dan uitprinten op transferpapier en op een shirt strijken :slightly_smiling_face: