Chanel tas

Hi, allemaal.

Ik heb echt een aantal hebbedingetjes gevonden, waaronder een Chanel tas. Ik kan hem overkopen van iemand die het een totale miskoop vond, en het mij met flinke korting verkoopt. Het is een familielid (niet dat jullie zometeen beginnen over de betrouwbaarheid).
Maar ik heb hem dan als ik in de onderbouw zit. Zouden jullie raar opkijken als je iemand in de onderbouw ermee ziet lopen? Of sowieso?
Ik koop hem van mijn eigen geld en wil hem zo graag, maar ik wil niet dat ik straks het roddelpunt ben.

Hoe ziet hij eruit? En als ze gaan roddelen, als jij die tas leuk vind! Zij zijn gewoon jalours, wie heeft er nou een chanel tas? Als ze zeggen ooo die is nepp!, ja net zo fake als jou zeker barbie xd. xxxxxxxxx

Is het een schooltas dan? :stuck_out_tongue:

Ik zou niet raar opkijken hoor, ik zou waarschijnlijk niet eens doorhebben dat het een echte is :grinning:

Haha. XD
Een vriendin van mij heeft wel een Louis Vuitton gekocht, zelf ook, en die word er niet mee uitgescholden en iedereen vind hem gaaf. Maar een Chanel tas is toch anders denk ik.

Als jij die tas helemaal te gek vindt, wat maakt het dan uit dat anderen erover praten? Maargoed, dat leer je nog wel als je wat ouder wordt.

Juist leuk! En idd als ze gaan roddelen is de enige reden die ik kan bedenken dat ze jaloers zijn… :slightly_smiling_face:

Ik zou het niet raar vinden.

Ja inderdaad, alleen ik dacht als iedereen me meteen een verwende snol vind omdat ik hem heb (al weten ze niet hoe en wat) dan is het toch anders.

is het dus wel een echte? nou ik zou zeggen: laat ze lekker, ik vind het nogal laag als andere mensen over zoiets gaan lopen zeiken. ik zou er hartstikke blij mee zijn hoor (:

Waarschijnlijk zullen wel een paar mensen zeggen dat ie nep is, maar als jij het leuk vind

Boeiend, als jij hem graag wilt… laat ze lekker praten.

Dat is het hem juist; ze weten niet hoe of wat. Mensen zullen altijd hun oordeel klaar hebben, omdat het mensen zijn. Er zullen altijd mensen zijn die denken dat jij een verwende snol bent om je tas. Maar jij hebt ervoor gespaard, jij vindt die tas leuk en daarom moet je hem gewoon overkopen. Er zijn altijd personen die geboren zijn om anderen de grond in te trappen, maar daar moet je gewoon boven gaan staan. Maar zoals ik al zei, dat leer je als je wat ouder wordt en iets meer levenservaring hebt.

Ligt er eigenlijk wel een beetje aan. Als ik een echte Chanel zou zien bij een brugklasser zonder iets dat op stijl lijkt, zou ik echt wel even raar opkijken.

Maar ja, als jij hem mooi vindt, waarom niet?

Misschien apart om te zeggen maar ik heb echt wel een stijl geloof ik. Dan mag ik misschien nog jong zijn, maar ik volg gewoon de trends en ik koop ook van die dingen.

Boeiend! Hoe vet is het dat je een echte Chanel hebt <3!

Als jij hem heel graag wilt zou ik hem gewoon kopen. Als ik een meisje uit de onderbouw met een chanel tas zie ga ik niet roddelen hoor (: Ik vind het juist wel leuk dat je er een gaat kopen!

Leuk als je een echte hebt!. Maar het ligt er ook nog aan wie het draagt :")
& Als jij hem leuk vind gewoon dragen!

Welk model is 't?

Ik zou gwn fucking jaloers zijn:P