chanel tas

verschrikkelijk.

t lykt totaal nie op chanel misschien lykt beetje op gucci
maar is wel erg te zien dat nep is

hij is best wel leuk maar zelf zou ik heb niet kopen

Hij is inderdaad nep want die rondjes zijn geen c-tjes maar o-tjes

1. waarom heb je een ‘chanel-tas’ gekocht, terwijl je niet eens zeker weet of hij , nep of echt is. of wel eens van Chanel is? als hij van Chanel is zou er een kaartje bijzitten.
  2. áls hij van Chanel is, wat hij dus duidelijk niet is, dan hebben ze de verkeerde embleempjes erop gedrukt, want die embleempjes zijn van Gucci.

DUS
hahaha sorry;p

Niet mooi.

vreemde kleur.

nee sorry echt te nep en vind hem niet mooi

Jij snapt het dus niet he. Ze kocht een tas zonder de bedoeling erbij dat ze een echte/neppe Chanel tas kocht. Later zag/hoorde ze dus dat het een Chanel look-a-like was. Snappie?

Ik vind het trouwens echt een verschrikkelijke tas, het neppe druipt er vanaf. Ik hou ook niet van die glimmende tassen, ziet er zo goedkoop uit.

fugly.

trouwens, hoe blind kun je zijn als je niet ziet dat dit nep is?

WOA. hoe heb je ooit van dat ‘‘geval’’ kunnen denken dat het echt was o.0?

dat wilde ik ook zeggen

ik vind hem niet zo mooi, hij ziet er goedkoopjes en ordinair uit door de kleur, vorm en glimming (als je dat zo zegt :stuck_out_tongue:)
maar als jij hem mooi vind moet je hem dragen!

Waarom denk jij eigenlijk dat het een chanel tas is? Werd dat verteld toen je de tas kocht? Waar heb je hem eigenlijk gekocht?

Want volgens mij fantaseer je nu gewoon dat het een chanel tas is.

Ik vind hem echt super lelijk.

als het een echte was had je een serienummer ervan moeten hebben die op het etiket genaaid zit en op het certificaat staat.
even na gevraagd aan een vriendin :grinning:

ziet er erg plastic uit.

quote :3333333333