Chanel oorbellen.

chanel oorbellen vind ik echt heel mooi en leuk en alles, maar ik ben al maanden lang opzoeken naar ze. ik ben al in amsterdam geweest, want daar heb je wel van die winkels, maar ik kon ze niet vinden. weet iemand waar je chanel oorbellen kunt kopen? het hoeven niet echt van die echte zilveren ofzo zijn, gewoon zilver, niet echt zilver haha, met diamantjes. zoiets :

eBay?

ik zoek topic.

In de chanel winkel?

nee ik heb ze daar niet gezien! ik was ook al op de primarkt & zwarte markt, maar ik zag ze niet.

Op girlscene:
http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/chanel-clawringen-snorren-uilen-cameraring-earcuffs-etc.-voor-spotprijsjes-254675.msg271524951.html#msg271524951

Markplaats staan er ook een paar, en verder als je googeld op chanel oorbellen.
Maar dat is wel allemaal via internet… anders de zwarte markt? Of gewoon een normale markt. Of als je echte wilt, de winkel van Chanel natuurlijk, neem ik aan.

Helaas zie ik die echt óveral… (haha ik ben er niet zo gek op). Maar heb je in jouw stad niet van die sieraden winkeltjes die door Aziaten worden gerund? Hier heb je daar meerdere van, en die verkopen sowieso wel zulke oorbellen! Succes, hoop dat je er wat aan hebt :slightly_smiling_face:

@eva, haha nee. ik ben overal gaan kijken, ook in wat duurdere drogisterijen, waar ze gewoon ook chanel make-up verkopen. maar het was er niet. ik woon trouwens in en dorp en in een stad verkopen ze 10 keer meer dan in een dorp he haha. maar dankjewel!

ebay staat er vol mee, gewoon double c earrings intypen en voila

@SaltLikeCity dankjewel voor de sites. ja inderdaad. ik heb al gekeken op internet, maar dat zijn meestal die goedkope, waarbij een diamantje na een keer dragen eruit valt bijvoorbeeld. (ervaring) haha. maar ik ga nog even naar chanel winkel, misschien dat ze daar zijn en anders kan ik de misschien daar bestellen. maar dankjewel!

http://www.ebay.com/itm/New-fashion-Classic-C-C-crystal-diamond-earrings-Costume-Accessory-Gift-2-Pair-/281045648454?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item416fa04446

als je problemen hebt met die diamantjes die eruit vallen moet je er nagellak in het begin op doen dan is de kans veel kleiner dat dat nog gebeurd

Ik heb ze gekocht bij Jacky, klein boetiekje in Den Bosch. weet niet of die winkel nog ergens anders is?

@Eva, haha, ik woon in zuid holland dus den bosch gaat 'm niet worden.

@bottles. dankjewel, ik ga nog eerst in de chanel winkel kijken en als ze er niet zijn doe ik het maar via eBay. ik heb wel gehoord dat het een betrouwbare site is. heb je zelf daar ook iets besteld? en dankjewel voor de tip, als ik ze nog had zou ik het proberen ;p

Ebay is een goede site ja!

graag gedaan :grinning: ik heb er zelf ook eens wel iets besteld, en heb nog nooit problemen gehad (: succes met je zoektocht haha

Volgens mij heb ik ze ook nog liggen, je mag ze best overnemen.

Ik heb deze oorbellen ook nog liggen maar draag ze nooit. Bij interesse moet je maar noten

Ik zoek topic (subforum Verkoop), slotje.