chanel mascara inimitable

Heee,
Ik wou misschien de nieuwe Chanel mascara inimitable kopen, maar hebben jullie hier ervaring mee? Ik overweeg om hem te gaan kopen maar aangezien hij nogal duur is twijfel ik nog een beetje…
voor hoeduur hebben jullie hem gekocht? waar heb je hem gekocht en issie goed?

Alvast bedankt!

xxxx

Jaa, zeker doen!
het is een super mascara!

Oke dankje! voor hoe duur heb jij hem gekocht?

't is een hele fijne mascara! en zeker het geld waard vind ik (:
ik heb 'em bij Ici Paris gekocht, voor ¤23.95 (daar ergens in die buurt)

Jaa, echt super!
Wel heul duur.

Hij is de prijs helemaal waard :slightly_smiling_face:

Poeeh, wat een geld…

Zou 't zelf niet 1,2,3 doen… maar als ik ooit geld overheb hahaha…

dubbell.

ik heb een tester van een andere chanel mascara en hij is echt het geld waard! Dan kun je net zo goed 8 euro bijleggen voor een fijne mascare ipv een van maybelinne enzo

Ja dat is idd wel waar! 23,95 vind ik opzich ook wel duur, maar ergens anders wasie 28,- ! Doe je er lang btw lang mee?

xxx

ik heb geen idee hoelang ik er mee heb gedaan xd, maar ik denk vanaf de begin juni vorig jaar, tot begin oktober? dus ongeveer 4 maanden denk ik…
oh, en ik was vergeten te zeggen dat toen ik em bij ici paris kocht, wij zo’n klantenkaart hadden, en dan gaat er 15% af :wink: (maar daar hebben ze toen niet naar gevraagd of wij die kaart hadden, zijn ze gewoon vanuit gegaan)

oh oke, misschien moet ik dan ook maar eens zo’n klantenkaart gaan aanschaffen :wink:
4 maanden is idd opzich wel oke… Ik bedoel normaal doe je niet heel veel langer met een mascara toch?
iig bedankt!
xxxx

woow ik had echt gedacht dat zo’n masacara rond de 60 zou zijn
ik vind rond de 25 euro hélemaal niet duur voor een mascara, ik bedoel rimmel & loreal en maybelline is toch ook 16 euro meestal, dan liever 10 euro dr bij voor een supergoede ! :slightly_smiling_face:

25 euro vind ik best veel geld voor mascara hoor… en die van maybelline zijn wel onder de 16 euro, maargoed geeft niet…
k denk dat als k geld heb hem ga kopen!

xx

maar Maybelline The Colossal is ook heel goed, dus als je wat minder wlt uitgeven, zou ik die nemen! ik geloof dat hij iets van 12/13 euro is!

Oke, die zal ik anders een uitproberen, bedankt iig!

xxxx