Chanel lippenstift

Weet iemand winkels waar ze Chanel Make-up verkopen op de douglas na (Die zit 2 uur fietsen weg). Ik wil een nieuwe rode lippenstift : ( Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kon niets vinden!

ici paris xl :slightly_smiling_face:

Ici Paris en Douglas, Sephora en verder ken ik er alleen in Duitsland die het verkopen.

eh, kun je ze niet via chanel.com ofzo bestellen? ;$
ik heb anders geen idee, sorry!

liefs!

DA? Okay dan ga ik vanmiddag kijken daar : D dankjulliewel

idd ici paris, bij de DA zul je het denk ik niet zo snel vinden, misschien als het een hele grote is…

Eh nee, DA verkoopt geen Chanel hoor?
Ik werk daar, dus geloof me :stuck_out_tongue:

Anyways… alleen bij de duurdere parfumerieën zoals Douglas en Ici Paris XL enz, niet bij drogisterijen in ieder geval.

DA heeft echt geen Chanel hoor.

Oke niet heel bekende winkel; Pour Vous.

Hahaha dan heb ik me vergist, ik heb geen DA in de buurt dus ik ken die winkel amper, heb het wel ooit van iemand gehoort. Sephora wel.

ici paris en inno

De grotere parfumerieën. En bij de DA parfumerie hebben ze hem ook. Ik heb namelijk daar een chanel lippenstift gezocht voor m’n moeder, maar ze hadden hem niet.

De V&D verkoopt vaak ook de duurdere merken. :slightly_smiling_face: Bij mij in ieder geval!

Inderdaad ici paris !

Bij ons zit er een Sebas en een Sebas parfumerie bij die parfumerie hebben ze hem ook

Sommige DA’s verkopen wel Chanel producten, ze verkopen het ook online: www.dadrogistonline.nl

Hmm beetje zonde om je geld uit te geven aan een Chanel lippenstift, er zijn genoeg andere merken voor minder geld? Nouja moet jij dan weten he ^^
Uhm bij de Ici Paris XXL verkopen ze het hier bij mij in de buurt…

de DA bij ons verkoopt wel Chanel. @Amberose: het is echt wel waard je geld uit te geven aan een Chanel lippenstift, ik heb ze zelf ook en ze zijn super!

DA, Ici paris, V&D, Bijenkorf

Hoeveel kosten die lippenstiften (ongeveer)?