Chanel Jumbo

Oh, ik vind dit toch zo’n geweldige tas!
Alleen weet ik er niet zo super veel over.
Heeft iemand wat info over tsja, het model, prijs enzo?

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=4835473

het enige wat ik erover weet is datie vast over de 1000 zal zijn en heel celeb-land hem heeft?:stuck_out_tongue:

(up dus)

hij is heel duur , tenzij je een neppe neemt

Dat is de Chanel 2.55
erg bekende tas, en erg duur

ik zag net op internet dat een beetje een ‘goede’ replica ook boven de 100 dollar ligt=/

Je hebt ze van verschillende matrialen.
Prijzen zijn wel in Ponden.

Caviar calfskin:
BABY : £820
SMALL:£1065
Medium:£1120
Jumbo:£1270

Lambskin:
BABY: £850
SMALL:£1180
Medium:£1220
Jumbo:£1390

Leve de namaak ; )

Trouwens:
Hier heb je de originele voor 310 dollar, hoewel het met bieden nog wel op zal lopen;
Hier is er een voor 200 dollar, waar ook nog een tijdje op geboden kan worden,
En hier is een erop lijkende tas zonder chanel erop, maar ook wel stukken goedkoper.

Mensen, dit is de Chanel CLASSIC FLAP. Niet de 2.55. De Classic Flap heeft het gehaakte CC-lock, de 2.55 een Mademoiselle-lock.

Ik vind 'm ook helemaal het einde, maar ik weet er niet zo veel over…
upje voor jou dus :slightly_smiling_face:

die 2e is uiteindelijk weggegaan voor bijna 1500 $ :stuck_out_tongue:

Volgensmij kost de gemiddelde Chanel tas zo’n ¤1500,-
Ik vind hem echt prachtig, maar echt te duur… Koop ik liever een goede fake tas, want als ie van mooi quilted leer en mooie chains is vind ik 'm ook al heel leuk :slightly_smiling_face:

Ik ken iemand en die heeft em in Jumbo en nog meer andere soorten :stuck_out_tongue: die van haar kostte 2020 euro en lc heeft em trouwens ook maar die van haar kostte 1810 euro. Het is van een ander soort leer. Die van me vriendin is van lamsleer en die van Lc van kalfsleer. Die van lam glimt veel meer en die van LC heeft als het ware een soort van putjes. Je kan er ook een gouden of zilvere hangsel aan laten maken, het kost hetzelfde. En de Small had ze trouwens ook en die kostte 1490 euro. Ik kan nog lang sparen… :cold_sweat:

dit is de 2.55

gemiddelde prijs in de chanelzaak is 1450 euro.

ik vind hem echt lelijk, sorry hoor :pensive:

Whaha, ja ;p

In London hadden ze hem in een vintage winkeltje voor 98 pond…
in perfecte staat… Had ik net niet genoeg geld bij:((

ik vind m wel leuk maar hij kan wel snel de indruk geven dat ie nep is omdat er zo veel neppe zijn :stuck_out_tongue:

weet verder niet de prijs XD

Ik heb een hele goede namaak te koop staan met portemonnee. Neem een kijkje bij mijn shoplog.