challenges

heeegirls.

met mijn vriendin doen we wel eens zo’n challenge

• cinnamon challenge
  • zoveel mogelijk koekjes eten in 1 minuut
  • zoveel mogelijk marsmallows in je mond

iemand nog leuke ideeën? dit is echt leuk om te doen, en je lacht je helemaal kapot hahah!
ook leuke tips voor andere. :slightly_smiling_face:

Mag ik je even waarschuwen voor de challenge met marsmallows! Als je daar een hele bal van in je mond hebt kun je stikken, dit is bij meerdere mensen bijna gebeurt omdat het opzwelt in je mond.

Die challenges met die marsmellows zou ik niet uitproberen. Het wordt een grote kleefboel in je mond dat je ervan stikken, dit hadden we geleerd met EHBO op school.

En zoek je challenges, kijk dan op de youtube pagina ban Glozell1

serieus? hahaha iwst niet dat dat gevaarlijk was ;o
wij hebben dat echt al 6 keer gedaan hahahaa

The Saltine Challenge en The Banana And Sprite Challenge zijn nog twee bekende.

heb je hier ook uitleg van? hihi want op google enzo zie ik er ook heel veel staan zonder (duidelijke) uitleg

Ieeuww, die tweede… Die ken ik ook D:
Misschien ook leuk om zoveel mogelijk M&M’s achter elkaar omhoog te gooien en op te vangen met je mond? (ik heb eigenlijk geen idee :’))

“The Saltine Challenge: The only cleanliness issue you may have is a ton of crumbs. The challenge on this one is to eat six saltine crackers within sixty seconds, secondly you have to eat all the crumbs. This one can be very hard because of the fact that the saltine crackers are extremely efficient at drying out your mouth.”

“The Banana and Sprite Challenge: This is the cleanest challenge. Alright this challenge has a high potential for vomiting. The challenge is that you have to eat two bananas and drink one liter of Sprite. After you do both of these the Sprite reacts with the bananas making you vomit. If you can eat the bananas and drink the Sprite without making a mess you win.”

Marshmallows zou ik niet doen nee.
En voordat er iemand komt met de ijs en zout challenge, die zou ik ook maar niet doen haha

hete peper challenge. 3L melk challenge. zoveel mogelijk droge crackers in een min (is echt onmogelijk)

Bijna alle challenges die hier staan zijn echt ongezond/gevaarlijk…