Challenge: Post 100 dagen een foto waar je blij/gelukkig/vrolijk van wordt!

Dit lijkt me een heel leuk idee! Heb het al vaker op Instagram voorbij zien komen en ik zag dat het ter sprake kwam bij het contest topic, maar dat dit meer een challenge is… dus vandaar deze challenge!

Het is dus de bedoeling dat je 100 dagen lang iedere dag een foto post waar je blij en/of gelukkig van wordt.
Het lijkt me handig dat we niet meteen vandaag beginnen, zodat er meer mensen mee kunnen doen en we tegelijk kunnen beginnen (over een weekje o.i.d.?)

Ik zal dan ook een lijstje maken in de beginpost met mensen die mee doen.

Are you in?

Even nog een korte uitleg.

Het is dus de bedoeling dat je 100 dagen een foto/afbeelding plaatst waar je blij/gelukkig/vrolijk van wordt. Het is wel leuk dat het ook iets is waar je die dag vrolijk van werd (maar het mag ook algemeen natuurlijk). Niet iedereen zal elke dag op GS zijn en elke dag eraan denken iets te posten, dit is niet erg.
Ga dan wanneer je wel weer kunt posten gewoon verder met het volgende nummer van de dag waar je gebleven was (dit omdat je dan uiteindelijk wel 100 foto’s hebt gepost, maar gewoon iets later klaar bent).

[b]WE STARTEN OP WOENSDAG 8 OKTOBER!

Later erbij komen en alsnog deelnemen is natuurlijk altijd mogelijk. Het is toch iets algemeens en voor iedereen kan elke foto op elke dag anders zijn, dus dit is geen probleem! Je bent dan alleen iets later klaar :slightly_smiling_face:.[/b]

Lijst van deelnemers:
FATALITY
skippybal
Derbi
unapologetic
Kerstkindje
Mrs Somerhalder
m4gic-c0c0nut
Tinkerbell
Impolite.
xseaqueen_x
Undefeated
Eeyore
Nawle
Valorous
toxiciteit
Eline
Panacea
Empress
ʝǟռɛɖօɛ
flylikeabird
Henk Parāoaswek
Prettylittlemixer
Plofkip
Demons
Stanza
carpediem
Willianne
shopaholic

http://www.get-covers.com/wp-content/uploads/2013/01/Do-More-Of-What-Makes-You-Happy.jpg

Een nieuw topic lijkt me wel handiger, die andere leeft niet echt ofzo

Ik vind dit best leuk, maar wil echt niet dat al mijn foto’s hier staan :’)

Is het de bedoeling dat je foto’s zelf maakt? Dat lijkt me niks en dat houd ik ook niet vol denk ik. Als je gewoon foto’s van internet mag gebruiken dan doe ik misschien wel mee.

Leuk idee! :grinning:

Leuk idee, alleen dit ga ik echt vergeten.

Ik heb deze gedaan op facebook en volgehouden. Is erg leuk en soms zeg ik nu ook “oh als ik die challenge nog deed was dit mijn happy day!” :slightly_smiling_face:

moet dit trouwens niet in het spelletjes gedeelte? :flushed:

Ik doe mee! Maak je ook een lijst met deelnemers of dat niet?

Leek me al langer leuk om dit te doen, alleen wilde er geen mensen mee lastig vallen op social media, dus dit is wel een goed idee!

EDIT: ik begin trouwens morgen :slightly_smiling_face:

Ja ik wil wel morgen beginnen, maar als andere mensen liever wat later beginnen, vind ik het ook goed. Wel leuk om met een aantal mensen tegelijk te beginnen inderdaad!

Oh ik wil hier ook wel aan meedoen :slightly_smiling_face:

Ik wil meedoen!! :grinning:

Ik doe mee!

En om het niet te vergeten, ga ik het echt even in mn agenda zetten haha. Wanneer gaat het beginnen? Ik denk echt dat dit me een beetje uit mn winterdip kan helpen :wink:.

Ik wil ook mee doen :slightly_smiling_face:

Leuk! Ik zal dit topic in de gaten houden!

Ik doe ook graag mee :wink: