Hallo dames,
naar aanleiding van het girlscene artikel waarin geleefd moest worden van een budget van 50 euro voor een week, dachten ik en vele anderen “dat kan beter!”
Velen van ons zijn studenten en houden/hielden niet goed bij wat ze uitgeven. Hierdoor loop je aanbiedingen mis, koop je al gauw die koffie en gevulde koek op het station en gooi je de restjes van het avondeten weg in plaats van dat je ze invriest.
Vandaar deze nieuwe challenge: Leven van 15 euro per week!
Je mag hier slechts één week aan meedoen, om gewoon uit te proberen, maar natuurlijk ook langer! Het doel is natuurlijk om je (studenten) leven zo goedkoop mogelijk te houden, om het overgebleven geld aan leuke dingen uit te geven of om te sparen!
Dit topic is bedoeld om elkaar te motiveren, tips te bieden, aanbiedingen te kunnen scoren en goedkope recepten uit te wisselen. Er kunnen lijstjes geplaatst worden van een dag of een week, met het uiteindelijk uitgegeven bedrag. Wat precies zo’n lijstje is voor de een, hoeft niet voor de ander. Bij mij komen hier bijvoorbeeld geen telefoonkosten of schoolartikelen of kleding bij.
Succes iedereen!
(ik weet niet of dit topic al bestond, als dat zo is mag hier een slotje op)