Chain Bag

Hey!
Ik ben al een jaar op zoek naar een chain bag! Voor de mensen die niet weten wat het is: letterlijk een ketting tas. De band over je schouder van een tas wat normaal van leer of stof is, is dan een soort ketting met of zonder stof er zigzaggend doorheen.
Weet iemand misschien waar ik deze kan vinden? (H&M heeft ze niet)
liefsx

upup! help me out!

Ik heb trouwens op topshop gekeken en daar hebben ze er echt 50 miljoen, maar ik vind de verzendkosten te duur… Dus liever geen amerkaanse webwinkels etc!
x

http://www.topshop.com/we…ryId=&parent_category_rn=
bedoel je zo’n soort ?
die vind je meestal wel in tweedehandswinkels, of bij de Urban Outfitters.

Ja, zo een! maar dan een schoudertasje voor op feestjes dus een soort purse met een lange ketting eraan. Ja ik zat ook al op die site te kijken maar 't is hier niet echt in de buurt

Tweedehandswinkels dan. Of misschien heeft je oma (als je die nog hebt, sorry als dat niet zo is) er zelfs nog zo een ? De mijne iniedergeval wel.

Op de markt heb ik ze vandaag gezien!

Wuhh, welke/watvoor markt? Wij hebben hier alleen maar de haagse Markt en dat ligt midden in de schilderswijk dus ehm… niet erg leuke tasjes :stuck_out_tongue:

upp, iemand nog een winkel in NL/ideeen?

Ben ik dus ook al ongeveer een halfjaar naar op zoek.
Ik móet een chanel-look-a-like chain bag hebben,
tot nu toe alleen maar mislukte versies gevonden.

Ik ga door met mn zoektocht, als ik iets vind laat ik het weten!

Staan die niet op e-bay ?

Ik ga denk ik maar alle zippers en episodes
af voor mijn perfect bag!

Ik ehb er 2 jaar geleden een gehad, superlief, De tas zelf van van een soort grijze jutestof, met witte kant, witte strikjes, witte mini-parelkettinkjes eraan en nog glinsterende dingetjes. Ik heb er bijna de nek van een meisje gebroken. Ik zat te zwaaien met dat ding, toen kwamen die kettinkjes en studs+chain+ dikke zwaarte van die boeken tegen haar nek [hele rare situatie] Ze zakte helemaal in elkaar. Alhoewel ik toen geen ruzie met haar had, hadden we daarna dikke ruzie. Iedereen dacht dat ik het express had gedaan.
Achteraf ben ik wel blij dat ik het per-ongeluk gedaan had, ik vond haar zowieso altijd al een b*#ch
Hier heb je natuurlijk niks aan, maar moest het kwijt xD

[He, mischien denk je wel 2 keer na voordat je zo’n tas koopt, of er mee staat te zwaaien]

:relieved: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Deze
(Gratis verzendkosten zag ik, dus die kost iets van 25 euro).
Of
Deze

Aaah die 2e is echt super leuk!

Ik wil er ook een! Maar ooit koop ik er gewoon 1 van Chanel, gewoon voor sparen :]

ik heb er eentje gezien op karmaloop.com :slightly_smiling_face:

http://www.karmaloop.com/…ctID=46914&VendorCode=OBE

Maar weetje, de verzendkosten van Topshop zijn maar 4 euro ? Voor minder vind je het niet hoor.

4 euro? Ik dacht 5 pond of is de koers nu gewoon heel laag? Ik ben niet echt op de hoogte van al die koersen enzo. Maare, ik heb daar dus een geweldig tasje gezien, maar die is dus al 25 pond = *weet niet hoe veel euro*

Koers is laag!
Nee wacht, als ik het goed heb nog niet lager dan de pond. Maar, dan alsnog is het maar iets van 6/7 euro.

ga naar de maaaaaaaaarkt! ik heb dr vandaag serieus -eerlijk- nog 5 mooie zien liggen, alleen houd ik er niet vanXD

OMG jaaa zoiets zoek ik ook!!
en ik kan het echt nergens vinden ><