Chagrijnige vriendin

Hey iedereen!
Ik heb een nogal grote vriendinnengroep. Vroeger was alles gezellig, en was er nooit ruzie. Maar de laatste tijd erger ik me enorm aan een vriendin van me. Ze is werkelijk ALTIJD chagrijnig, zelfs de jongens merken het op. In het begin was het nog niet zo heel erg, maar nu… En volgens mij heeft ze ook iets tegen mij, ze zeurt bijvoorbeeld over dingen waarvan je denkt, oke… waar bemoei je je mee? Ze heeft ook vaak over me geroddelt en al dat soort dingen… Ik zou allang een punt achter onze vriendschap hebben gezet, maar het probleem is dat ze nou eenmaal in de vriendengroep zit, en dat ik haar gewoon elke keer zie. Ik erger me er dus dood aan, maar ik zie haar elke keer wel weer, wat moet ik nu doen? Haar gewoon een keer een grote bek geven als ze weer wat over me zegt? Pff, ik word er echt gek van…

zo een had ik ook. dat wijf leek echt het hele jaar door ongesteld ofzo :’) op een gegeven moment zijn we ook uit elkaar gegroeid = beste wat me ooit is overkomen

Je hebt het antwoord zelf al gegeven. :’)
Haar gewoon een keer een grote bek geven als ze weer wat over me zegt?
Yap, dat ja.
En kom voor jezelf op als ze dingen achter je rug om roddelt.

Dankjulliewel hierboven! En beschouw dit maar als een upje.

dit had ik ook echt precies t zelfde. ik ergerde me ook dood, maar t is nu wel beter geworden nadat ik er iets van heb gezegd. dus geef haar die grote bek!

Okey, dankje! ^ Het probleem is dat ik dan nooit weet wat ik moet zeggen, haha.

Iets bots. :'D

Haha, ik zal eraan denken ^, in elk geval allemaal heel erg bedankt!

Owkeey nu voel ik me best sneu:P. Maar misschien is er wel wat met haar heb je daar al over nagedacht?

Go talk to her :slightly_smiling_face:

Misschien zit er meer achter? Misschien is ze depressief?

@ HipTipTessa & kloplop, daar had ik nog niet eens aan gedacht! 't Zou best kunnen. Alleen het gekke is (dat ben ik vergeten in de beginpost te vermelden) als ze met iemand anders omgaat dan doet ze vreselijk vrolijk en blij.