Chagrijnig, moe, nergens meer zin in

Hey meiden!

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Zoals de titel al zegt ik ben de laatste 2 a 3 weken hartstikke moe, chagrijnig en heb nergens meer zin in. Ik doe ook bijna niks naast mn verplichtingen (school, werk).