Chagarijnige momenten; what to do?

Heb ik ook weleens last van. En dat gaat inderdaad weer over als ik even alleen ben geweest.

heb ik ook regelmatig last van…
maar inderdaad wat hierboven gezegd wordt: even de tijd voor jezelf nemen.

Jongens, dat is echt gewoon de puberteit hoor. :’)
Jullie moeten je eens realiseren hoe gelukkig jullie eigenlijk zijn.

^whahahha

ja ik heb dat ook heel vaak, dan heb ik even rust nodig en wil alleen zijn. Daarna gaat het weer! (:

Ik zat ook een keer 24 uur per dag, 1 week lang aan mijn zeer verwende/aanstellerige nichtje vast. Oké, ze kan best aardig zijn, maar ze stelt zich vaak aan en is veel aanweziger dan met wie ik altijd omga.
Dus toen ik piano wou spelen, begon zei te zeggen dat het niet mooi is, en dat we wat anders moesten doen. En ik had ook geen tijd om te lezen, terwijl ik echt veel lees…
En toen had ik dat dus ook ^^ Ik werd echt gek van haar, en soms was ik echt gewoon even heel erg chagrijnig en moe…
En laatst ging ik met een vriendin 4 dagen op vakantie samen met haar ouders, en toen had ik er gewoon geen last van ;p 's Ochtends kon ik gaan lezen als ze nog niet wakker was, en de hele dag kon ik gewoon wat dingen voor mezelf doen…

met dat nichtjes gedoe heb ik het precies het zelfde aleen wat ik deed of whatever zegt ze dan tegen mijn andere nichtje en dan verteld ze dus alles aan mij. en het oudere nichtje wat ik als eerste zei bevoorbeeld ik kom naar mijn andere nichtje op bezoek en die andere heeft dat uit het raam gezien (ze wonen naast elkaar) en dan komt ze later bij me en zegt ze dat ik het jongere nichtje leuker vindt en alles en dan begint ze te janken en blabla en dat ik met haar moet spelen terwijl ik veel te oud voor zulke dingen ben, pff echt stom en haar moeder en en broer en vader tsja die zijn precies hetzelfde ze zijn allemaal verwend en hebben veel geld dus ik ben daar niet zo graag

up

Haha, dat heb ik ook wel vaak. Gewoon laten overwaaien.