cellulitis:S

hallo Dames,

Ik ben al een tijdje (2,5 maanden) meer aant bewegen (op zo’n stepper, lopen, fietsen etc)
om mijn blubberkont te laten verdwijnen. Jammer genoeg gaat dat niet zo snel:(
maar goed ziet wel wel ietsje beter uit. Maar ik denk als ik over 3 maanden verder ben dat cellulitis nog niet weg is en nooit weg gaat:(
Ik weet dat er geen wondermiddeltjes zijn waardoor cellulitis helemaal verdwijnt.
Maar weten jullie misschien een product die wel een klein beetje helpt???
alvast bedankt!

groetjes

Irma

Mijn moeder heeft zo’n crème waardoor het minder wordt. Niet dat het veel helpt, maar je kunt het altijd proberen toch. Anders kijk even op internet welke crèmes aanbevolen zijn door mensen.

Gezond eten, weinig verzadigde vetten enzo.
Verder geen koffie, zwarte thee en chocola eten, dit schijnt cellulitis te ‘helpen’ niet heel fijn dus.
Tot slot helpt masseren, doordat het gebied hierdoor beter doorbloed raakt.
En natuurlijk sporten, wat je al deed.

cremetjes helpen over het algemeen niet.

cellullitis is genetisch bepaald. het licht er niet aan of je dik bent ofzo, ik heb het zelf ook en ik heb zelfs ondergewicht… ik heb nog nooit iets van een creme geprobeerd maar ben wel benieuwd of zoiets helpt!
dus up;D

uuppp

Mijn cellulitis is laatste tijd minder aan het worden door veel sporten en heeeel veel water drinken, wel 3 liter per dag… :face_vomiting:
Maar goed, daar krijg je dan uiteindelijk wel een strakke kont van :dancing_women:

Cellulitis is heel normaal. Maar ik denk dat het wel meer weggaat. Ik denk niet helemaal want sommige mensen hebben er gewoon aanleg voor. Verder weet ik alleen maar dat een jojo-gewicht slecht is voor je cellulitis en je huid. Dan word het volgends mij slapjes

bedankt voor de reacties!

Je kunt het beste veel water drinken.

& wat ook heel goed helpt, zijn van die massagerollers ofzo.
Of zo’n ding van l’oreal. Het is groen, en dan zit er ook nog soort gel bij.