cellulite problemo

heey chica’s
ik heb sinds een jaar gemerkt dat ik cellulite op mijn benen heb. Ik vind het zo ontzettend lelijk, niemand vindt het mooi natuurlijk maar wat is ertegen te doen… Ik accepteer mezelf hoe ik ben maar dit kan toch echt niet…
Wie heeft ditzelfde probleem en wie kan mij een paar tips geven die echt geholpen hebben, want in reclames geloof ik niet meer:P

Kusje(L) Samant

Iedereen heeft er in meer of mindere mate last van, dus niks om je voor te schamen :slightly_smiling_face: Wat je er tegen kunt doen:

• gezond eten (chips/chocola/koffie zijn echt FOUT)
  • veel water drinken
  • sporten
    Kortom: gewoon gezond leven, dat is de enige oplossing.
    succes <3

Check: http://www.girlscene.nl/beauty/beauty/2007/januari/277807

Maar je bent pas zestien…?

ja ben idd pas 16 het is ook niet in erge mate maar ik vind het gewoon lelijk
Ik doe niks anders dan gezond eten, sporten, 2 liter waten per dag drinken enz. en dure middeltjes ben ik ook te vaak ingetrapt maar is dat dan bijzonder dat een meisje van 16 dat heeft…?
XXX

Zijn het echt putjes of bedoel je striea?

ik heb dr nu dus ook last van en die middeltes geloof ik dus niet :S

1 troost… ik heb het ook en ik vind het verschrikkelijk!

Ik geloof dat of je die middeltjes nu aan de muur smeer of aan je billen, dat geen verschil maakt…
En troost je, vroeg of laat krijgen bijna alle vrouwen met cellulite te maken, dat is nu eenmaal een bijwerking van onze vrouwelijke hormonen… en daardoor helaas moeilijk te bestrijden:(

Enkele tips die wel kunnen helpen:
*Je huid regelmatig inmasseren (dat hoeft niet met zo’n dure anti-cellulite cream! Het gaat immers vooral om de masseerbeweging en niet om de creme)

*Zoals al vermeld: véél water drinken en extra vet/suikers etc mijden!

*Koud water is ook goed (ook voor je haar en je huid in het algemeen) Je kan, als je zo moedig bent, de douche afsluiten door de sproeier op ijskoud te zetten en ermee over je benen en billen gaan. Dat is trouwens ook een vorm van massage!

*Sommige sporten helpen extra met zwemmen aan de top:)

Voorts is het nog wachten op een wondermiddeltje…

Ik ben ook 16 , en begin dr ook last vn te krijge , en ken dr meer vn 16 die dat hebbe dus zo vreemd is dat niet.
mrr veel middeltjes werken niet nee , mrr met die masseer zooi , helpt wel goed …
Heb dat nu paar keer gedaan en me huis is al steviger enzo

Ik ben 15… en ik heb het al een jaar ofzo… 'k haat het echt zo!! Het water drinkel helpt op zich wel… maar ik hou dat nooit lang vol… waardoor mijn gewicht ook weer begint te jojo’en… en waardoor de cellulitis weer erger word :s

Wat raar! Geen enkele vrouw in mijn familie heeft dat… Misschien heeft het ook met je lichaamsbouw/afkomst te maken…

iedere dag masseren schijnt te helpen, maar zodra je daarmee stopt komt het net zo hard terug.

hebben jullie het niet gewoon over straien sgatjes?:face_with_raised_eyebrow:?

water drinken en sporten zou echt moeten helpen

Ik ben 14 en heb er ook last van, net zoals al m’n vriendinnen trouwens, dus het is bullshit dat het vreemd is als je 16 bent, iedereen heeft het.

nou ik ben alweer een stuk opgelucht zeg nu ik alle reacties lees… idd een troost dat meerdere van jullie het hebben!!!
En als ik nou wist van straien is…? Is dat een mindere vorm ofzo…?
het zijn niet echt dikken putten bij mij want ik heb geen dikke benen… Ben 165 en weeg 52 kilo dus daar zal het niet aan liggen aan de bouw bedoel ik dan en ik eet heel weinig vet enzo… Maar misschien is het wel erfelijk bepaald dat kan natuurlijk…omdat het in elkele families helemaal niet voorkomt wat heel opvallend is tegeover de andere reacties mja het is dus wel zichtbaar dat er ja kleine kuiltjes zitten het is niet egaal laat ik maar zeggen… mja ik weet ook wel dat we niet allemaal perfect kunnen zijn En ik zal me ook niet laten verleiden door mooie foto modellen als is dat wel erg moeilijk maarja daar is onze leetijd gewoon naar alleen het zou mooi meegenomen zijn als er iets tegen te doen was… maar iig echt heel erg bedankt voor de tips!!:smiley: en de opluchting

Oprah adviseert Hoodia Gordonii
Hij vermindert 60% van je cellulites
en helpt ook met het afvallen.
Hij kost 20 euro nu bij de kruidvat
normale prijs was 40 euro

upje

Nou jij bent 16, maar ik ben lekker 13 en ik heb heftig erg bij me kont en een beetje onder echt vreselijk en dat maakt me echt kapot.

ik heb ook putjes bij m’n bovenbenen echt heel lelijk, en ik ben pas 15.
hebben alleen dikke mensen dat?