Celebs op Twitter

Nou, vertel maar :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Volgen jullie celebs op Twitter? Zo ja, welke?
Welke vind je dan die de leukste tweets heeft… :stuck_out_tongue_closed_eyes:
En van welke wil je graag dat die Twitter aanmaakt,maar niet heeft?
Of welke is stom op Twitter?:stuck_out_tongue:
enzovoort!
Sorry als er al een topic over is…

Volg alleen vrienden maar ik doe niets meer met twitter eigenlijk.

Nee, zij volgen mij.

@ Kraplapje ; echt? Cool!:slight_smile:

Hahahaha

Hahaha, ik vind dat wel cool hoor:P geen enkele celeb volgt mij…xd

Ik volg er een aantal. Zoals lifehouse, graham colton, jon mclaughlin ect. Verder veel opkomende muzikanten. Sommige volgen me wel terug, maar daar heb ik dan ook contact mee. Maar dat komt door mijn projectje :slightly_smiling_face:

ik vind de tweets van Adam Levine van maroon 5 altijd leuk, maar die volg ik niet want die twittert zoveel dat ik anders andere tweets mis van mensen die ik wel persoonlijk ken. Dus die lees ik gewoon af en toe.

Meest vervelende was van een meisje van mijn oude school, die mij followde en ik voelde me lullig als ik dat niet terug deed. Maar die schreef alleen maar van die zeik berichtjes van “de wereld is kut” “mijn vriendje is lief” “het regent en nu is mijn dag verpest” “mijn vriendje is lief”. Maar toen ging ik van school en ik zie haar toch nooit meer dus toen was het dag dag :slightly_smiling_face:

Ik volg alleen opkomende muzikanten en vrienden dan (:

Ik volg er echt heel veel. Hun tweets vind ik altijd leuk haha.

Ja en dat zijn er te veel om allemaal op te noemen.

Dat is ook het enigste waar ik twitter voor heb :’)

^Haha, cool! Ik gebruik Twitter ook een beetje om met vrienden te communiceren:P maar ook het meest om bekende accounst/celebs te volgen xd

Justin Bieber volgt mij, maar ik hem eerst nog niet eens :open_mouth:

Lol, de echte? Volgens mij zijn dan heeel veel mensen jaloers op je :’)

Huh. Hij tweet hartstikke weinig! Zie maar één of tweekeer per dag een tweet van hem ofzo in mijn timeline :’)

Als ik die allemaal moet opnoemen ben ik lang bezig haha

Ohja ik volg Brian Griffinn :metal:

Ja, de echte. Nouja van mij hoeft het niet, hij mag iemand anders ook wel gaan volgen :’)

En toen kreeg ik er ook weer rond de 20 followers bij met namen als ‘LisaaaBieber’ en ‘ILOVEJUSTINBIEBER2’ enzo.

Woow, jij volgt er dan best veel:)
Ja, da’s echt irritant he! Dat iemand je volgt en je diegene dan maar terugvolgt,maar dan heeft diegene echt zulke domme tweets,dat ik diegene maar geunfollowt heb;) net als jij dus. Maar ik volg ook bepaalde accounts,en die tweeten de hele tijd, waardoor je geen andere tweets meer kan lezen:S (die unfollow ik dan gewoon;))
Maar over dat projectje,wat voor project?:stuck_out_tongue: lijkt me wel cool om dan contact te hebben met celebs (enzo) :slightly_smiling_face:

Wooow, vet cool! I’m jaloers…:blush: