CelBlok H

Het was zeker tof! Ik kan niet wachten tot maandag haha.

Ik vond het erg leuk :slightly_smiling_face:

jeetje die verhalen worden steeds erger in de serie.
jammer het kindje is naar de oma gegaan.
en die agent draait helemaal door… :flushed:

Ik had ook echt niet verwacht dat 't kindje niet van Dorien was. Ik kon ook niet helemaal volgen waarom Dorien daar zit. Wat heeft zij precies fout gedaan?

Als Dorien die getinte vrouw is, ze heeft een auto ongeluk gehad toen ze onder invloed van drugs en drank was en ze was zwanger, daardoor verloorde ze haar kindje. Maar ik denk dat ze ook andere mensen heeft aangereden, anders kom je toch niet in de gevangenis terecht? Ik vind het wel een leuke serie, maar eigenlijk ook weer niet omdat het rechtssysteem toch zo kut is hier in Nederland. Zou de hoofdrolspeelster, weet even haar naam niet, ook in de gevangenis terecht komen als het echt was? Hoelang moet ze eigenlijk?

Waarom woont dat kind in die gevangenis?

Ik snap niet waarom Suus vast zit aangezien haar man ook doet alsof hij een zelfmoordpoging heeft gedaan?

De serie komt uit Australië en daar is het normaal dat kinderen bij hun moeder in de gevangenis zitten. Dat zeiden ze bij Life 4 you. Beetje raar maargoed.

Als het het zelfde is als in Nederland is dat zo omdat het Openbaar Ministerie (OM) de aanklager is bij strafrechtzaken en niet het slachtoffer of de familie van het slachtoffer. De verklaring van die man is een bewijs, maar als er meer bewijzen zijn die op moord duiden dan kan het OM haar dus nog steeds aanklagen.

Vind het echt een goede serie. Vind het gelijk erg voor suus dat zij de schuld krijgt van de moord op die vrouw.

Ik kijk de serie ook, heb er weer zo’n zin in!

Leuke serie. Blijft boeiend.
ik kijk uit naar de volgende!!

Weer spannend HihiHihi

Inderdaad!

Komende week begint het weer!

JA!
Morgen dacht ik!?

Ja inderdaad, morgen begint het weer! :upside_down_face:

Ja klopt! Heb er al helemaal zin in. Vond het eerste seizoen zo spannend!

Eerste aflevering al gezien! Het was best wel leeuk weer