cd-stift gebruikt op de vekeerde kant.

ik weet nie hoe, maar ik heb gewoon heel dom met een cd-stift op de verkeerde kant van een cd iets neergezet. :pensive:
dus ik toch nog proberen want er stonden superveel foto’s op die je gewoon niet kwijt wilt raken,
maarja je raad het al hij doet het niet :’(
iemand enig iedee hoe ik het er af moet halen zonder dat ik de cd nog meer beschadig en dat ie het uiteindelijk wel weer doet :grinning:?

alvast bedankt :slightly_smiling_face:

haha, best lullig. ik denk niet dat je het eraf kunt halen zonder het nog meer te beschadigen…

Een cd stift is juist ontworpen om de inkt niet meer van de cd af te krijgen. Gaat je niet lukken sorry(:

ahw :S Maar ik denk niet dat je hem nog kan redden sorry :frowning_face:

hmmm das ehh… mooi kut :frowning_face: iniedergeval bedankt :slightly_smiling_face:

Probeer een computerwinkel,
dat is denk ik je laatste kans

Nagellakremover.

beschadigt dat de cd niet ?

danku danku danku, het heeft geholpen :grinning:

Ur welcome :3

haha dat dacht ik ook , mjaahet was alles on niets dus probeerde ik het en het werkte gewoon :grinning:

zo dan heb je lef, ik zou dat echt niet durven… kijk hoe erg nagellak in dingen “bijt” af en toe.

Gelukkig:D
En doet ie het weer gewoon??

ja :grinning: hij maakte in het begin wel allemaal rare geluiden maar alles staat er gewoon op :slightly_smiling_face:

Dit is echt iets dat ik ook gedaan had kunnen hebben xD Gelukkig doet hij het nog^^