CD downloaden

Heehoi (:

Ik ben echt een kneus in alles wat je op de computer kunt doen, en mijn broer is op vakantie en mijn moeder is aan het werk.
Daarom vraag ik het hier maar. Geen idee of er al een topic over is, maar ik kon niks vinden met de zoekfunctie. En als er al wel eentje bestaat, dan moet deze maar verwijderd worden (:.

Okee. Ik wil een cd downloaden voor mijn vader want die is binnenkort jarig. Dan kun je natuurlijk zeggen; koop er gewoon eentje, maar ik heb al een ander cadeau dat nogal prijzig is, dus ik heb niet zo veel geld meer over.
Maarja, daar is dus het probleem dat ik geen idee heb hoe ik een hele cd kan downloaden, en op een schijfje moet zetten.
Ik heb wel limewire, dus ik kan opzich elk liedje wel opzoeken en downloaden, maar mijn broer zei ooit een keer dat je cd’s in één keer kan downloaden.
Weten jullie daar een site voor ofzo, of weet je hoe dat moet en wil je me dat dan uitleggen? (:
Ik zou jullie heel dankbaar zijn <3

als je het programma utorrent hebt (www.utorrent.com) ben je al een heel stuk verder!
dan kun je via sites als www.btjunkie.org , www.mininova.org , www.thepiratebay.org zoeken op zogenaamde torrents (de titel van de CD), en dan download je een bestandje (je torrentbestand, dat is nog niet je CD). dat torrent bestand open je in utorrent en dan download je!

als je het niet snapt wil ik het nog wel verder uitleggen hoor. :3
het ligt er trouwens ook aan welke cd je wilt downloaden? sommige zijn moeilijker te vinden.

Ja, utorrent heb ik (:
En nu heb ik 'm gevonden via mininova. En hij is nu aan’t downloaden, en al bij 20%. Haha.
Super! Heel erg bedankt :grinning:

ik doe het via mininova en vuze :grinning:

ik gebruik niet altijd even graag torrent-programma’s omwille van de upload…(ja je kan die bijna uitschakelen, maar in belgië werken we met een internetlimiet, en dan ben je snel over je limiet heen)
wat ik dan doe is de artiest en de titel in google intyppen met daar achteraan rapidshare, megaupload, badongo, fileshare …
vb: Eels Hombre Loco Rapidshare
Gegarandeerd dat je de cd ook op het internet vindt
http://www.driverheaven.n…60-list-upload-sites.html hier een lijstje van alle mogelijke uploadsites, dus waar je de cd kan vinden
Ik weet dat het niet meer nodig is, maar zo heb je een tip voor later :slightly_smiling_face:

Nofutureahead@ dat gebruik ik ook weleens, Megaupload dan vooral. Van rapidshare vind ik sloom o.o

toch bedankt allemaal (:
hij staat nu ook op een cd
ik word hier nog eens goed in joh. ahah (A)

Kan deze nu gesloten worden aangezien het gelukt is