Catwalkshow

Hey, ik ga dit weekend met mijn vader die in de mode industrie zit naar een grote catwalkshow.

Maar mijn moeder maakte de hele tijd opmerkingen voor de grap van; hé roos misschien word je wel ontdekt, enzo.

Alleen eigenlijk wil ik best wel graag model worden, maar denk je dat je bij zoiets zou opgemerkt kunnen worden door mensen die ook in dat vak zitten? Of niet?

Is namelijk de eerste keer dat ik er heen ga, dus vroeg het me eventjes af, ben nog te lui geweest om foto’s in te sturen naar bureaus dus ik denk misschien is dit ook wel een optie, omdat meerderen er zeggen haha.

Ik zou er niet te veel op hopen, als je het echt heel graag wil ook niet wachten totdat je ontdekt wordt, maar gewoon zelf actie ondernemen.

Haha ja precies, maar ik dacht, misschien is er een kans dat er zulke mensen rondlopen. En mijn vader kent aardig veel mensen. Maar ik wilde alleen even weten of het zou kunnen, not anymore hihi.

En ik wil best actie ondernemen but I don’t know where to start!

niet te veel op hopen, maar gewoon proberen, misschien beetje gaan praten met mensen, beetje netwerken hahaa,
en anders foto’s insturen naar bureaus!

succes!!

en voor meer info kan je naar modellentopic nummer 4, daar zijn heel veel meiden, die net beginnen met modellenwerk, en die weten er ook veel van!

1 tip voor je: leuk voor je dat je pa in die business zit, maar probeer het op eigen kracht te doen! wie weet krijg je inderdaad iets aangeboden, maar als dit meer is omdat je ‘de dochter van’ bent is het hard als je straks wordt afgewezen als je het op eigen kracht moet doen.

Dit! En het is idd een goede omgeving om ontdekt te worden (:

Wat toevallig, mij lijkt het ook superleuk om model te worden & ik was ook altijd veel te lui om foto’s naar die bureau’s te sturen. En toevallig werd ik vorige week aangesproken op straat door een fotograaf! Dus als je iets echt graag wil gebeurt het echt wel! Succes X

Gewoon foto’s mailen naar een bureau, misschien naar zo’n modellenconventie gaan.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe je eruit ziet, post eens een foto! :slightly_smiling_face:

Ik zal later een foto posten, mijn computer is een beetje kapot dus heb geen bestanden meer hahaha! Zal eventjes foto’s zoeken later.

heel erg off-topic:
ik wil ook heel graag een x naar een catwalkshow, maar weet niet hoe ik daar moet komen enzo. weet iemand dat?

Hmm, maybe moet je een keer op internet kijken. Of ik vraag het wel eventjes aan mijn vader morgen dan moet je dit topic maar even in de gaten houden of anders stuur ik je wel berichtje/note!

Wacht plaats zo andere foto

Ow fuck hij is wel heel groot.

is dat die show in Ahoy?

Maar, als je vader in de mode industrie werkt… Weet hij dit dan niet?

Nee is in het Amstel hotel!
@Daphinitly haha weet ik niet ik heb het nog niet aan hem gevraagd, vind 't een beetje raar om aan mijn pa te vragen omdat hij me toch altijd uitlacht :stuck_out_tongue:

een catwalkshow lijkt me echt super leuk:)
ik denk dat het een goede plek is om ontdekt te worden hoor, gewoon niet teveel op hopen dan kan het alleen maar meevallen, en anders kan je altijd nog foto’s sturen naar bureau’s:)

aaah super gaaf haha! :grinning: Je kan zeker wel ontdekt worden daarzo! Veel plezier en ik hoop dat je wordt ontdekt