Catrice

Welke producten zyn jé favoriete producten van Catrice?
Wat vind je van de vernieuwde lijn?
Is het beter dan Essence?
<3

Ik heb niet zo veel van catrice… maar van van wat ik heb ben ik tevrede!
oogschaduw, en poeder.
en tsjaa, beter dan eccence?
ik denk dat ze allebij een beetje gelijk zijn?? :relieved:

xoxo

Ik vind hun foundation (1) , nagellak en blush wel goed, maar mascara, lipgloss en oogschaduw vind ik flut, essence vind ik helemaal niks aan,

catrice is goed voor meisjes die niet zo serieus zijn met make-up .

de concealer en foundation.
maar ik vind essence ook heel fijn.

ik vind de nagelak van catrice het beste.
die blijft bij mij tenminste zitten hihi

oja en de nagellak is ook fijn ja.

dat slaat zo nergens op, sommige dingen zijn flut maar ze hebben ook goede dingen hoor. ook voor wel meisjes die serieus zijn met make-up.

Precies, en als je ‘serieus’ bezig bent met make-up, ben je meestal meteen bakken met geld kwijt aan al die dure merken.

Ik koop meestal nagellak en eyeliner van Catrice en ik vind het goed.

Welke foundation is goed? welke niet?

Klik hier voor heul veul reviews over catrice-producten

daar ben ik het niet mee eens;)

Ik vind dat kohlpotlood van catrice echt heel goed!
En verder heb ik een nagellak voor sterkere nagels (base en topcoat) die heel fijn is, en de bruine oogschaduw is wel aardig maar niet echt heel goed gepigmenteerd.
Essence vind ik meestal beter (mascara!).

Dank je
x-je

wow dankje,
goeie site! <3

De blush is heel mooi! (Heel zacht en ze hebben hele mooie kleuren.)

En idd, Wat is dat nou weer gelul dat het alleen merken zijn voor meiden die niet serieus zijn met make up.

Dat is iets heel anders dan mensen die een ander budget hebben. Uhuum. :woman_facepalming:

Ik heb de nagellakjes en de lipsticks. De nagellakjes vind ik niet altijd goed, het verschilt nogal per kleur. En van de lipstickjes vind ik de Absolute Moisture Lipsticks best fijn. Tsja… Catrice heeft dan wel weer fijne producten en soms ook niet. Maar komt dat niet bij alle merken voor?

Ik vind Catrice beter dan Essence qua oogschaduw en nagellak. Maar de poeder en coversticks van Essence vind ik beter dan die van Catrice.

sorry dat ik me hier mee bemoei …
maar wat is nou geen flut ?
ik bedoel iedereen heeft het wel over mac, dior, sephora, chanel, smashbox en what ever… maar de helft ken je zelf niet eens . daar praat je alleen maar over mee omdat een ander het er over heeft . en dan nog iets hema is al zovaak als beste uit de test gekomen qua make-up . mooi hoeft niet duur te zijn :wink:

Daar ben ik het dus écht niet mee eens. Je merkt wel degelijk verschil tussen dure en goedkope merken. ik koop van sommige beautyproducten alleen duur, omdat de dekking bijvoorbeeld veel beter is (oogschaduw bijvoorbeeld). En hema-makeup vind ik echt waardeloos.
mooi hoeft niet duur te zijn ben ik het wel mee eens, alleen er zit wat mij betreft wel een verschil tussen catrice&essence en rimmel bijvooorbeeld