catrice verdwenen uit de schappen

Hallooo,
Nou laatst liep ik de kruitvat (of hoe je het ook schrijft) binnen, en liep meteen naar het plekje toe waar normaal gesproken Catrice hoort te staan. Tot mijn verbazing was het plekje helemaal vervangen door tissues! Ik kon op het moment geen werk(st)er vinden om te vragen hoe dat nou zit, en bij de kassa stond een té lange rij.
Nu is mijn vraag, is de collectie bij elke kruitvat misschien voor tijdelijk verdwenen ofzo?

alvast bedankttt

xxx

ik dacht dat dat alleen bij de trekpleister te verkrijgen was : O
ofliepikalweerachter?

Ja k denk dat je héééééél wat achter loopt want Catrice staat best lang in de kruitvat :stuck_out_tongue:

Vanmiddag was bij filiaal bij mij in de buurt nog wel gewoon Catrice, nieuwe collectie enz.

Niet dat ik weet? :’) In ieder geval, in Den Bosch staat ie nog in alle Kruidvat filialen.

Volgens mij staat hij hier ook niet meer bij de Kruidvat… Maar ik weet het niet zeker, en ze hadden daar sowieso altijd een hele kleine collectie dus voor Catrice ga ik altijd naar de Trekpleister.

Ah nee, nu ik erover nadenk, weet ik het wel weer, maar bij de filialen bij mij in de buurt hadden ze ook maar een hele kleine collectie (A)

Bij ons is het nog wel bij de Kruidvat. Wat raar dat het daar dan niet is…?!

Catrice is er nog wel gewoon hoor! :slightly_smiling_face:

Misschien waren ze het aan 't veranderen, want er is een hele nieuwe collectie van Catrice he en dan moeten ze display vervangen enzo. Bij ons was laatst ook weg maar volgende dag stond de nieuwe collectie er!

Hier bij mij is Catrice ook weg. Geen idee waarom.

Catrice is in Nijmegen centrum ook nergens te vinden, gelukkig hier bij ons in het dorp wel. Maar misschien zijn ze de boel aan het verbouwen/verplaatsen? Want hier in 't dorp hadden ze het schap verplaatst?

Bij ons hier in steenbergen was dat ook zo maar ze hebben de hele indeling van de winkel veranderd. Mss is dit bij jou ook?

ja! ik woon sinds kort in nijmegen en daar is het ook nergens meer te vinden. Weet iemand of het nog wel in apeldoorn is?

Hmm, Catrice is hier nog gewoon hoor.

hm, hier in Amersfoort is ook net de nieuwe collectie weer binnengekomen.

ik denk dat 'k t wel weet, bij mij in de kruidvat was t schap ook weg, ik helemaal 'Mevrouw, t catrice schap is weg :frowning_face: ’ bleek dat t hele (!) schap vervangen werd voor nieuwe collectie…

:wink:

Huuuuuh nee toch? Wij hebben geen trekpleister :frowning_face: Ik hoop het niet.

In Nijmegen geen Catrice? Ah ruk :’).
Nouja, hier in mijn dorpje is het volgens mij nog wel te koop. En anders bij de trekpleister?