Catrice Lash Plus Intensive Lash Growth Serum

Heeft een van jullie ervaring met dit product? Ik heb van mezelf namelijk hele korte en dunne wimpers dus dit leek me wel wat, maar toen dacht ik straks branden me ogen eruit :slightly_smiling_face:

Lijkt me dikke bullshit.

Komt Catrice ook met een serum x.x?

De mascara ervan werkt wel. Gebruik 'm nu -+4 maanden (dit mn tweede al hiervan) en ze zijn eindelijk langer.

Is die mascara waterproof?

Nee dat niet.

Ik heb hem geprobeerd, het is die met de witte verpakking, toch?
Moeilijk te zeggen of het hierdoor komt, ik heb namelijk gevoelige ogen,…
maar na een paar keer het gebruikt te hebben heb ik aan één oog een infectie ontwikkeld.
Heb hem sindsdien in verband met de hygiëne dus niet meer gebruikt…

Hoe kan dat nou, er zitten daar helemaal geen werkzame stoffen in. Komt het niet gewoon doordat er een vetlaagje over blijft en je je mascara dan beter kunt verdelen?

Vaseline doet niets. Doet niets voor je huid en dus ook niet voor je wimpers. Het legt een laagje over je huid (of in dit geval je wimpers heen) maar het werkt niet in. Het is alleen een soort ‘tweede jasje’. Het kan voller lijken omdat je om het maar even te vergelijken je een extra laagje hebt op je wimpers. Net zo’n idee als eerst witte mascara en daarna pas je zwarte.

Ik heb het per ongelijk een beetje in m’n ogen gekregen… Nou, ik zag niks meer alles was wazig. Ik dacht dat ik blind zou worden. Na een Kwatier ofzo ging het over. Over het resultaat na ± een maand geen resultaat

Mascara werkt prima.

De mascara is heel fijn! Ik draag contactlenzen en deze mascara is echt de mildste die ik tot nog toe gevonden heb.