Catrice infinite matt of photo finish foundation?

Hey meiden,

Ik twijfel welke foundation ik ga halen van catrice.
Het lijkt mij wel fijn als een foundation wat meer dekt en niet zo glimt, en vaak zie je poeder sneller zitten… vind ik.
Ik heb met name dat foundation snel van mijn neus af gaat, en dat het daar glimt en rood is.

Voor de rest heb ik een normale huid die af en toe wat droogjes is.

Welke raden jullie mij aan?
En als jullie geen van deze aanraden welke budgetproof foundation dan wel?

Als foundation rap afgaat, ligt dat gewoon aan het feit dat je een budgetproof hebt… Ik ben ook voorstander van budgetproof make up, maar voor iets delicaat als foundation geef ik toch wat meer uit.

ik heb ze allebei maar ik vind de infinite matt fijner die photo finish vind ik niet zo prettig ruiken en ik vind het hem te dik en de lichtste kleur is voor mij nog net iets te donker en hij glimt ook meer dan die infinite matt
ik heb veel foundation geprobeer maar de infinite matt blijft me favoriete =)

precies wat @o1STAR_ zegt

haha ik draag pas een half jaar foundation en begon met HEMA van 3 euro, maar die vind ik nu niet meer dekken… dus ja het kan daar aan liggen. Maar ik heb niet veel geld. Dus wil ik liever budgetproof.

op veel beautyblogs wordt de photofinish van Catrice erg aangeraden! ik heb m zelf nog niet gekocht omdat ik nog genoeg heb van mijn Loreal foundation die ik al jaaren koop,maar vind het wel opvallend hoe vaak die in reviews wordt aangeprezen. Dus ben van plan deze ook te gaan kopen als de mijne op is! en deze week het 2foundations van catrice voor 5euro bij de kruidvat, dus voor t geld hoef je t niet te laten…

Je kan het best even reviews opzoeken van beide foundations. (op bijvoorbeeld makeupalley.om) Als je foundation er snel af gaat kan ik je aanraden eerst een primer te gebruiken, daarna je foundation en vervolgens licht af te poederen. Als je de poeder dan nog ziet breng je het óf niet goed aan óf je hebt geen goede poeder.

Ik heb de beide foundations, maar ik vind de photo finish fijner. Ik heb een vochtarme huid, redelijk vergelijkbaar met de jouwe dus. (droog/vochtarm) De matt foundation vind ik een beetje vettig en daarom niet zo fijn.

Ik heb de infinite matt en ik vind hem erg fijn doordat ie niet zo glimt (: En het is precies mijn kleur, iets wat zelden voorkomt.

Thanks, ik ga denk ik voor photofinish, en als die toch iets te veel glimt dan kan ik altijd nog een goede poeder aanschaffen.

Als je een liquid foundation hebt, moet je hem eigenlijk altijd wel afpoederen zodat het allemaal beter blijft zitten, en je daadwerkelijk ook een mat effect hebt.

Ik heb ze ook allebei, vind infinite matte beter!