Catrice foundation.

Hee.
Hebben jullie ervaringen met de Catrice Infinite Matt foundation? Ik zit te twijfelen of ik hem zou kopen.
Ik heb nu een foundation die best geel uitvalt op me huid is dat bij deze ook zo?
Ik heb een bleke, gemengde huid.

x

ben ik ook benieuwd naar!

Ik heb met die geen ervaring, maar de photofinish valt niet geel uit op mijn huid. Hij verkleurd zelfs een beetje mee met mijn huid heb ik het idee. :slightly_smiling_face:

Welke kleur foundation heb je? xx

Ik heb niet de Matt versie, maar die ik heb is heel fijn en blijft redelijk goed zitten. Een paar vriendinnen hebben de Matt versie en die zijn daar heel tevreden over!

Ik heb die, ik ben er heel tevreden over!
Blijft mooi zitten!
Ik zou er alleen wel een beetje poeder over heen doen anders glimt het een beetje.

@Maxime volgens mij sand beige! nummer is 02 dacht ik.

ooh bedankt ik zal morgen is langs de kruidvat gaan x

Welke kleur heb je en is die niet té geel?
En blijft die goed zitten de hele dag met de poeder?

Bij mij blijven alle Catrice foundations niet goed zitten, Infinite Matt dus ook niet ):

een vriendin van mij heeft deze, en ik moet zeggen… het is verschrikkelijk. Je ziet hem helemaal zitten… hij is iets té mat…

Ik heb 'm ook maar gebruik hem momenteel niet, maar hij heeft wel wel een gele ondertoon.

Kan ik met een gemengde huid ook de photofinish foundation halen of blijft die niet zitten? x

Bij mij blijft die zitten en ik heb een gemengde huid.

dankje x

idd! Voor savonds bij weinig licht is de foundation wél prima.

Ik ben ook bleek, en voor mij is deze foundation nog wel een paar tinten te donker. Maar ik weet dus niet of de foundation fijn is, omdat ik hem niet gebruikt heb, maar als je echt heel bleek bent, weet ik niet of het een goede foundation voor je is.

ik gebruik nu een week de infinite matt 02, hij dekt niet heel goed maar maakt mijn huid wel egaal! hij is gelukkig ook niet dik, het veroorzaakt geen pannenkoek-effect…
blijft vrij lang zitten (6 uur ongeveer)

hij is wel redelijk geel…