catrice cadeau voor moederdag

ik wil dus een makeuptasje samenstellen van catrice.

daar moet in komen te zitten:
[b]- Mascara

• Blush
  • Foundation
  • Eyeliner of Gelliner
  • Lipgloss en Lippenstift
  • Oogschaduw[/b]

maar, welke vinden jullie het fijnst, aangezien ik zelf bijna geen catrice gebruik
en meestal makeup ook namen heeft vraag ik jullie om voor mij dit lijstje in te vullen en achter het makeup de naam te zetten en als je die weet ook de prijs
Mascara:
prijs:
Blush:
prijs:
Foundation:
prijs:
Eyeliner:
prijs:
lipgloss / lippenstift:
prijs:
oogschaduw:
prijs:

bedankt
xxxxx

De prijzen van de Catrice producten kan je op hun website vinden, denk ik.

Ik vind die mono oogschaduws heel goed.
Mascara vind ik om eerlijk te zijn wat minder.
Naar het schijnt is die “Photo Finish” foundation van Catrice supergoed, die zou ik zeker kopen.
En van de rest: geen idee.

Check Misslipgloss / Beautylab zou ik zeggen, zij reviewen regelmatig Catrice producten.

Alle prijzen en namen staan op de site van kruidvat, misschien handiger?
http://online.kruidvat.nl…d=12980000000346&token=-1 hier alvast mascara

dankje(L)

allround mascara, photoinish foundation, oogschaduw mono’s (kijk bij misslipgloss voor swatches :wink: ) en voorderest is de nagellak natuurlijk fijn maar die staat niet in je lijstje :wink:

Mascara: Ik gebruik geen mascara van Catrice, heb ze eigenlijk niet echt uitgebprobeerd.
prijs: rond 4/5 euro denk ik :slightly_smiling_face:
Blush: Het kleurtje Pink raspberry van de nieuwe collectie is wel leuk, ik heb hem zelf niet maar hij zag er wel leuk, ik denk dat je dit zelf maar moet uitkiezen want ze hebben vier kleurtjes volgens mij, zit vast wel een leuke bij en de kwaliteit is gewoon allemaal hetzelfde.
prijs: 3 of 4 euro?
Foundation: Die nieuwe Photo finish is erg fijn ja zeggen ze, ik heb zelf de Infinite Matte ofzo die is ook erg fijn en hij blijft ook echt mat zitten enz :grinning:
prijs: 5/6 euro
Eyeliner: Ik heb de gelliner van Essence en die is echt superfijn dus die raad ik je ook echt aan! En die van Catrice zal vast ook wel fijn zijn :slightly_smiling_face:
prijs: 4 euro van catrice, 3 euro van essence
lipgloss / lippenstift: De lippenstiften van Catrice zijn heel erg fijn, ik heb er twee (Frozen rose & nog een knalroze waar ik de kleur niet van weet) en ze blijven heel goed zitten. de lipglosjes zijn ook wel fijn denk ik:)
prijs: 3/4 euro?
oogschaduw: Oogschaduw is ook echt een aanrader, super leuke kleurtjes, mat&shimmer en je hebt veel keuze uit veel kleurtjes!
prijs: 2/3 euro?

Conclusie: Alle producten van Catrice zijn gewoon superfijn en ik raad ze eigenlijk allemaal aan!

Mijn moeder vind van de mascara de allround ook heel fijn, ik ook :wink:. Ook bij haar korte wimpers werkt het goed.
Ik weet niet of je moeder al last krijgt van hangende oogleden etc., maar in dat geval kan je beter matte oogschaduwkleuren geven dan shimmer: bij dat valt het meer op.
Gebruikt je moeder foundation? want dingen geven die ze toch niet gaat gebruiken zou nogal zonde zijn.
http://www.misslipgloss.nl/make-up-bij-de-oudere-huid/
Dit artikel is wel handig voor id-en denk ik. Catrice heeft niet belachelijk veel keuze maar dan weet je welke kant je op moet ;-).
Waarom moet het btw allemaal catrice zijn? Ivm met budget ofzo?

Mascara: gebruik ik nooit van catrice.
prijs:
Blush: gebruik ik nooit van catrice.
prijs:
Foundation: de mousse foundation!
prijs: rond de 4/5 euro?
Eyeliner: die gelliner.
prijs: ?
lipgloss / lippenstift: ze zijn allemaal fijn. (:
prijs:
oogschaduw: gebruik ik nooit van catrice.
prijs:

Mascara: Allround Mascara
prijs: ¤2.99
Blush: Gebruik ik niet van Catrice :’)
prijs: /
Foundation: /
prijs: /
Eyeliner: Gelliner (bruin of zwart)
prijs: ¤3.99
lipgloss / lippenstift: Lipgloss C20 Snow White’s Lips, C30 Alice’s Hatter.
Maar die zijn wel van de limited edition dus je moet snel zijn. xD
prijs: ¤3.79 p.s.
oogschaduw: Duo oogschaduws, ik heb lila en paars :’) Ook van limited edition.
prijs: ¤3.79

Maar je moet gewoon even gaan kijken in de winkel, de limited edition spullen zijn altijd erg leuk. :’)

jaa mijn budget is namelijk rond de 30 euro en ik wilde nog een makeup tasje erbij doen dus vandaar catrice :slightly_smiling_face: