Cathy's boek

kennen jullie het boek “cathy’s boek”?
want ik wou het misschien kopen,
maar het is wel duur en als het niet leuk is beetje zonde van m’n geld :stuck_out_tongue:
er staat ook iets over op girlz-online
lijkt het jullie een leuk boek of kennen jullie het?
:couplekiss_man_woman:

Ik ken het niet.

^

niemand ? :frowning_face:

da bieb:)

is er nog niet net nieuw boek :stuck_out_tongue:

oh ehmm meschien moet je de titel in typen bij google (A) en meschien staan der dan meningen bij, want zo te zien heeft niemand hem hier gelezen:P

ik heb t wel gelezen! is echt een heel leuk boek, je moet wel ff zoeken en zo naar hoe het nu zit, maar dat is ook wel t leuke er aan :slightly_smiling_face: je moet t dagboek lezen en in het boek zit ook een zakje met allemaal aanwijziginingen en zo zoals bijvoorbeeld pagina’s uit een agenda! en ook een menu kaart en zelfs foto’s! daarmee kun je dan onderzoeken wat er met cathys exvriendje is gebeurt en wat hij met cathy heeft gedaan (die heeft een heel enge injectie gekregen)
je kan ook echt telefoonnummers bellen: dan hoor je voicremails.
anders moet jhe even kijken op deze website: www.doubletalkwireless.nl en dan op t forum, al is t daar wel een beetje saai… :frowning_face:

xxxxx
mariek

Verraad je het nu niet een beetje? :bored:

nee, want deze info krijg je al in t begin van ut boek te lezen… :grinning_face_with_smiling_eyes:

zijn er andere die het boek ook hebben gelezen?

Ik heb hem!!! het niet zo’n bijzonder tenminste dat vind ik ik heb hem nog niet klaar .Je krijgt bij die boek allemaal bewijsmateriaal en je moet telefoonnumers bellen ,kost ook weer geld. Ik houd zelf nietzoveel van misdaadboeken meer van LOVE boeken . haahhhaa hopelijk hebb je er wat aannn :roll_eyes:

je kan op die website ook die berichten horen zonder dat je een mobiwl hoeft te belle… :ok_woman:

ik vond t wel spannend!

Wát toevallig zeg Ö
Ik las net Joepie en daarin stond het boek, het lijkt me zóó goet.
Ik wil het wel zekerr!

welke site? en waar staat het? :wink: Thank allemaal :grinning: meer?
:stuck_out_tongue:

ik heb het boek ook gezien
het staat trouwens in de joepie
het lijkt me een kei leuk boek
en ik ga die zeker kopen :grinning:

hij is wel leuk hoor heb uhm ook gelezen, en je hoef niej perse, nummers belle en bewijsmateiaal bekijke, je kan ook zonder dat leze.ik heb uhm laate bestele bij boek winkel,omdat ie hier nog nergens te koop was.

ja ik ken het boek wel, ik ben er in bezig.
het is wel leuk maar in het begin een beetje onduidelyk.
je moet ook echt dingen opzoeken op internet en je moet telefoonnummers bellen dan krijg je voicemails te horen van mensen waar het boek overgaat.

uhm heb pas tv gezien , dat in amirika boek ontzettend populer is en er 1 meisje is die ontdekt had waar die jonge is op eind als je ales goed doet, krijg je egt iemand aan telefoon en geen nepe voicemail, en die zeg dan waar ie zit op het moment, omdat engels boek is hebbe we hier aleen een nederlandse vervanger die aan tel krijge dan, dat meisje kreeg ook ze msn enzo en heeft egt met uhm zitte praate, dus ik neem terug dat het ook zonder die bewijsmatriaal kan , wand anders kom je nooit agter schijnt wel heel lastig vinde te zijn is ook nog maar 1 meisje gelukt, dus ga ik maar boek opnieuw leze en dit keer wel met bewijs , maar wou ff vertele mischien leuk om te weete gr xxx

huhh… dit is vaaag:P
moet je dan bellen voor een boek over een van de hoofdpersonen?
en dat is dan eene cht iemand?:stuck_out_tongue:
sorry hoor:P volg het niet helemaal… :blush: haha
xx

en het kost dan dus geld om die telefoonnummer te bellen? :stuck_out_tongue:
hmmm… xD is dat dan wel nederlandss ? xD
lijkt me wel vett trouwens…