Hee dames
Ik ben Marije, 18 en zit met een soort van probleem: Ongeveer een half jaar geleden kreeg ik een vreemd whatsapp bericht. Ik kon het nummer niet, maar het bleek iemand te zijn die een verkeerd nummer had toegevoegd. Terwijl we na drie zinnen begrepen dat het ‘verkeerd verbonden’ was, zag ik zijn enorm leuke profielfoto en besloot ik om het gesprek toch maar te verlengen. We begonnen iedere dag te kletsen via whatsapp, facebook etc. Sterker nog, we kregen een soort internetrelatie. We hebben nu een relatie voor ongeveer een half jaar. Er is echter één probleem: we hebben elkaar nog nooit gezien! Persoon X woont in Groningen terwijl ik zelf in Maastricht woon. We hebben tot nu toe nog geen moment gevonden om daadwerkelijk af te spreken. Hij is altijd druk met werk of heeft een familieuitstapje in het weekend. Hierdoor twijfel ik enorm. Ik ken het MTV programma ‘Catfish’ en ben bang dat ik dadelijk met een zelfde probleem zit.
Nu is mijn vraag: zijn er dames (of heren) die hetzelfde probleem doormaken op dit moment? Ik heb echt de behoefte om te praten met anderen die hetzelfde voelen/ervaren en ik ben benieuwd hoe anderen zo’n relatie aanpakken. Ieder advies is welkom.
xx