Ik speelde ook Habbo vanaf m’n 11e. Toen ik 13 was ofzo had ik daar een hele groep waarmee ik omging en ‘t meest met 1 meisje, een jongen die dicht bij haar woonde en nog een andere jongen waar ik helemaal verliefd op was :’) echt lame, maar ik ging toen in 't echt nog helemaal niet met jongens om, had alleen 1 goeie vriendin in ‘t echt en verder niet echt. Ik had toen ook zo’n ‘habbo relatie’ en zoveel habbo drama :’)
Dat meisje is na een jaar ofzo een keer bij mij thuis gekomen met d’r ouders en ik ben toen later nog een week naar haar gegaan. Toen kwam die jongen van dichtbij haar ook naar ons. Dat meisje en ik waren echt elkaars dagboek en we bespraken alles met elkaar. Ook ouwehoeren via de cam enzo en smsen. Maargoed ze was een jaar jonger en in die week was ze al vervelend gaan doen. Op een gegeven moment heb ik ‘t contact verbroken omdat ik geen zin meer had in d’r drama en ik had ook meer een real life leven gekregen toen :’)
Die 2e jongen en ik waren lang ook heel close, ook heel veel msnen/smsen naast Habbo, maar ik heb hem nooit in ‘t echt gezien, durfde ik ook niet. Ook zo veel ruzie mee gehad, ging nergens over als ik er nu weer over na denk
Hij dreigde dan ook wel es met dattie m’n pc kon hacken. Ik helemaal in de stress :’) Toen ik wat ouder was en in 't echt veel meer vrienden had gekregen en een vriend interesseerde hij me niet meer en ben ik ook helemaal gekapt met habbo.
Ik heb af en toe nog wel is met die 2 jongens gepraat als ik per ongeluk automatisch op msn werd aangemeld, maar dat is ook alweer jaaren geleden.
Maarja ik vind 't wel grappig dat ik ‘t heb meegemaakt :’)