"Catfish" - Any stories?

Ik heb op de site ‘tagged’ zó fout een jongen leren kennen, en ik vond hem best leuk. Ik sprak hem heel vaak.

Alleen ik vond hem nooit echt super leuk.
Naja, naar een lange tijd gingen we naar de bios. En pakte gelijk mijn hand vast etc. Lief bedoelt maar ik voelde me er niet goed bij, omdat ik hem niet echt leuk vond.

Toen ben ik nog een keer bij zijn huis geweest, en daarna was het wel over voor mij. Maar, hij vond mij wel heel erg leuk dus ik vind het wel sneu voor hem.

Ik heb mijn huidige vriend als het ware via internet ontmoet. Ik had hem op msn (Zou niet eens meer weten hoe en wanneer we elkaar hebben toegevoegd) we raakte aan de praat. We hebben ongeveer een maand met elkaar via msn gepraat met de webcam erbij aan. Het was een hele lieve nette jongen. Opeens vroeg hij mij of we ook een keer konden afspreken. Grote twijfel zou ik dit wel doen uiteindelijk wel besloten dit te doen dus hebben we nummers uitgewisseld. We wonen beide erg ver van elkaar vandaan en hebben dus een stad halverwege uitgekozen om af te spreken. Voor mij een bekende stad voor hem onbekend. We hebben toen samen wat gedronken en heel veel gepraat. Hij heeft mij zelfs mee uit eten genomen.

Dit was in augustus 2011 en op 4 september 2011 hebben we relatie gekregen en inmiddels zijn we alweer bijna anderhalf jaar samen.

ik heb mijn vriend via één of andere chat ontmoet. ik was toen 13/14 denk ik. ik had zn msn maar volgens mij praatte ik nooit met hem, toen er opeens mij iemand toevoegde op fb en wou vragen wie hij was zag ik zijn msn… toevallig was hij online en raakten we aan de praat…

eigenlijk vind ikdit best fout, via internet, had hem zelfs nog nooit via de cam gezien maar een vriendin wel… ben samen met haar naar hem toegeweest, hij had ook een vriend mee, + het was op een station in een drukke stad :slightly_smiling_face: en nu al zo’n 22 maand samen

Ik heb meerdere malen mensen ontmoet via internet uit heel nederland, het is altijd hartstikke gezellig, wel cam ik altijd met hun voordat ik met ze afspreek zodat ik weet dat ze echt zijn.

via de toen vriend van een vriendin heb ik een jongen ontmoet waar ik toen 3 weken dag in dag uit mee praatte via whatsapp, van goeiemorgen tot slaaplekker. heel leuk en aardig, maar via het internet gaat alles zo makkelijk, je zegt dingen veel sneller. uiteindelijk wilde we afspreken maar de avond ervoor heb ik gezegt dat ik niet meer wilde en hij was natuurlijk boos omdat ik een aantal hele intieme dingen tegen 'm had gezegt wat ik nooit had moeten doen. ik had gewoon al dagen buikpijn en voelde me kut omdat ik echt niet wilde. ik was heel bang dat ik tegen zou vallen in het echt. maar ik heb er van geleerd, ik ga nooit meer ZO met iemand praten die ik niet eerst van te voren ontmoet heb via het internet ofzo, echt nooit meer. werkt niet voor mij.

Ik heb veel mensen ontmoet via het internet. Gewoon via penvriendensites, zelf omegle.com! Daar heb ik nu nog een goede vriend aan over gehouden in Nederland, waar ik zelfs mee afspreek. Doordat ik er nu ook ervaring mee heb, weet ik wat je wel en wat je niet moet doen, wanneer iemand fout is en wanneer niet.
Sowieso spreek ik pas af als ik met iemand gesms’t, gebeld en gecamd heb en deze persoon op het internet terug te vinden is. Ik heb ook weleens vervelende ervaringen gehad, maar gelukkig nooit ernstig.

Ik heb mijn huidige vriend leren kennen via een whattsapp ruzie :wink:

Ik heb ook ‘Catfish’ gekeken op MTV! Echt zo zielig voor dat meisje die voor de gek werd gehouden, maar aan de andere kant denk ik ook: hoe kun je nou een relatie met iemand nemen die je nog nooit hebt gezien enzo? Ik zou toch na een tijdje gaan denken dat het nep is, als je diegene nooit achter de webcam mag zien. Maar goed, met dat andere meisje heb ik écht geen medelijden. Geeft ze de schuld aan het pesten, zij is echt ziek.

Ik zat twee jaar terug altijd op omegle.com haha. Daar heb ik twee mensen aan overgehouden, een jongen van 22 uit Frankrijk, daar praat ik echt al twee jaar dagelijks mee, hij is echt een van mijn beste vrienden, en deze zomer gaan we meeten. En een jongen van 25 uit Portugal, daar mail ik zo nu en dan mee, en dan wisselen we onze fotografie uit enzo.
Eigenlijk best grappig om te lezen dat nog vrij veel hier hun vriend of ex via het internet hebben leren kennen, ik zou denk ik niet zo snel verliefd worden door alleen maar te chatten.

Het was men ex ook niet hoor! Het was uit met men ex en dan was er die andere vuile stalker.

Oh oeps, verkeerd gelezen. My bad! :slightly_smiling_face:

Ik heb 1 iemand leren kennen via internet. Na een jaar msnen hebben we afgesproken en werd hij rampzalig verliefd op me. Nu 3 jaar later is hij dat nog steeds … Heb er allesinds wel een goede vriend aan overgehouden.

Geeft niet!

Ik speelde ook Habbo vanaf m’n 11e. Toen ik 13 was ofzo had ik daar een hele groep waarmee ik omging en ‘t meest met 1 meisje, een jongen die dicht bij haar woonde en nog een andere jongen waar ik helemaal verliefd op was :’) echt lame, maar ik ging toen in 't echt nog helemaal niet met jongens om, had alleen 1 goeie vriendin in ‘t echt en verder niet echt. Ik had toen ook zo’n ‘habbo relatie’ en zoveel habbo drama :’)

Dat meisje is na een jaar ofzo een keer bij mij thuis gekomen met d’r ouders en ik ben toen later nog een week naar haar gegaan. Toen kwam die jongen van dichtbij haar ook naar ons. Dat meisje en ik waren echt elkaars dagboek en we bespraken alles met elkaar. Ook ouwehoeren via de cam enzo en smsen. Maargoed ze was een jaar jonger en in die week was ze al vervelend gaan doen. Op een gegeven moment heb ik ‘t contact verbroken omdat ik geen zin meer had in d’r drama en ik had ook meer een real life leven gekregen toen :’)

Die 2e jongen en ik waren lang ook heel close, ook heel veel msnen/smsen naast Habbo, maar ik heb hem nooit in ‘t echt gezien, durfde ik ook niet. Ook zo veel ruzie mee gehad, ging nergens over als ik er nu weer over na denk :stuck_out_tongue: Hij dreigde dan ook wel es met dattie m’n pc kon hacken. Ik helemaal in de stress :’) Toen ik wat ouder was en in 't echt veel meer vrienden had gekregen en een vriend interesseerde hij me niet meer en ben ik ook helemaal gekapt met habbo.

Ik heb af en toe nog wel is met die 2 jongens gepraat als ik per ongeluk automatisch op msn werd aangemeld, maar dat is ook alweer jaaren geleden.

Maarja ik vind 't wel grappig dat ik ‘t heb meegemaakt :’)

Toen ik 14 was, heb ik via internet (habbo) een meisje ontmoet waarmee ik zo goed kon praten. Zij kon alles bij mij kwijt en ik bij haar…Na 2 jaar kwam ik erachter dat ze 3 jaar jonger was dan ze beweerde en dat grote delen van haar verhalen gewoon verzonnen waren. Heb het meteen afgekapt. Gelukkig kan je nu snel via Facebook te weten komen wie die persoon werkelijk is.

Dan was er nog een jongen die ik via netlog had ontmoet. We begonnen te praten via msn en uiteindelijk werd er een beetje geflirt en zouden we afspreken. Hoe langer we praatten, hoe meer opviel hoe ontzettend labiel hij wel niet was. In het begin wou ik echt wel afspreken met hem en had ik gevoelens, maar dat ebde natuurlijk weg toen hij begon te vertellen over “zijn favoriete manier van zelfmoord plegen” (terwijl dat onderwerp èrg gevoelig lag bij mij). Ik besloot afstand te nemen, maar hij kwam alleen maar dichterbij en begon me zelfs huilend op te bellen. Hij benadrukte telkens hoeveel hij wel niet van me hield en hoe ik de enige was die hem begreep.

Ik had de afgelopen 8 maanden hem meerdere malen gezegd dat ik alleen nog vriendschap voelde, maar dan begon hij te dreigen met zelfmoord en deed ik weer lief tegen hem. Uiteindelijk werd ik verliefd op een andere jongen en vond ik eindelijk de moed om het af te kappen, dankzij mijn vriendinnen. Hij heeft me 1 jaar later en 3 jaar later nog opgebeld (wat me heel erg bang maakte), maar ik heb hem voorgehouden dat dat nummer nu in gebruik is van m’n nichtje. Ik ben nog steeds bang voor hem. Hij weet mijn thuisadres (wat ontzettend dom van me was om het te geven) en ik verwacht hem ooit voor de voordeur.

Zo’n dingen eindigen dus niet altijd goed.

Ik heb ook via internet een jongen leren kennen, echter niet via habbo ofzo maar een soort datingssite.
We hebben nu al enkele keren afgesproken en ik heb echt super met hem :slightly_smiling_face:
ik moet hierbij wel zeggen dat ik al een half jaar met hem praatte voordat we in het echt wat afgesproken hadden, dus het was ook niet zo ongemakkelijk op de eerste dates

ahaha, ik heb op chatroulette een jongen leren kennen, hij is gewoon Nederlands en we hadden elkaar toegevoegd op fb (ik was trouwens samen met een vriendin, en hij was een ‘gewone’ -dus niet aftrekkende vieze- jongen).

ik heb hem op fb en whatsapp en als ik me alleen voel of er is iets kan ik bij hem terecht.

ik ken hem deze zomer 2 jaar. Het contact is wel minder als ik een relatie heb btw.

we zouden wel een x willen meeten maar aan de andere kant komt dat er toch niet van en hoeft t ook weer niet zo nodig van mij.

Ik heb trouwens ook nog een goeie vriend via chatroulette leren kennen! We skypen nu nog regelmatig. Hij woont in de UK en we gaan sowieso ooit nog een keer meeten

Ik heb mijn beste vriendin via het internet leren kennen. We zijn heel sterk met elkaar verbonden en het lijkt wel alsof we zusjes zijn. Voorbestemd. :slightly_smiling_face:

Ik heb een hele goede vriendin in groep acht via Habbo Hotel leren kennen. We hebben na drie jaar voor het eerst afgesproken. Inmiddels zijn we al zeven jaar bevriend en spreken we regelmatig af.