"Catfish" - Any stories?

Ik had toen ik een jaar of 13 / 14 was een jongen en een meisje ontmoet op internet. We spraken heel veel met zn drieën, ruim een jaar. En toen wilden we uiteindelijk afspreken, maar ik mocht niet omdat mn ouders t niet vertrouwden. We hadden gebeld, gecamt echt zoveel dat ik het knap vind als het fake was. Mja. Contact ging nog een jaartje door en toen stopte het.
Van die jongen heb ik nooit meer wat gehoord, maar mijn school doet een project met de school waar dat meisje op zit, dus dat is wel apart.

@puddipuddi Bij mij was het ook op een gegeven moment zo dat een gozer plots dacht dat we samen waren omdat hij gevoelens had gekregen. Het rare was dat we daarvoor gewoon normaal vriendschappelijk/vertrouwelijk qua level waren en ik zocht er verder totaal niks achter. Toen echt vreselijke ‘ruzie’ gekregen en 3 maanden niet gesproken, gelukkig is het toen snel weer goed gekomen toen hij een vriendin kreeg. :slightly_smiling_face:

Wow dat is echt eng hoor puddipuddi, is bij mij ook hetzelfde gebeurd!
Het was net gedaan met men ex en ik sprak die jongen zo’n 4 maanden maar was gewoon voor mij vriendschappelijk, nouja aan zijn kant zag ik wel dat ie wat meer wou, maar hij begon er nooit over. Hij had dan 3 uur voor me gerezen en ik stap dan naar hem toe, wilt ie me meteen kussen en men hand vast houden. Ik krijg er nu echt zo’n misselijkheid van. Hij heeft zich voor gedaan als andere mensen, hij weet men adres, volledige naam etc.

Ik heb trouwens (nog) nooit iemand écht ontmoet…

Ja, zoiets had ik dus ook, alleen was het m’n ex dan niet. Creepy shit! Uitkijken dus.

-

Ik heb een ex-vriend ontmoet op een datingsite :’). Haha best wel sneu, maar ja. Mijn zus heeft me destijds aangemeld en hij was echt heel leuk dus had het maar een kans gegeven.

En toen ik een jaar of 13 was, zat ik op een Lord of the Rings-forum, en daar had ik heel veel contact met een groepje mensen. Dat waren echt mijn beste vrienden. Heb ze ook meerdere malen in het echt gezien, en ik heb ze nog steeds op FB maar eigenlijk geen contact meer. Niet veel, in ieder geval. Maar ik ben nog steeds echt superblij dat ik ze heb leren kennen, want ze hebben me echt door een kutperiode heen gesleept. :slightly_smiling_face:

Het klonk niet eens als een meisje *over de telefoon, meer als een 15-jarige jongen, en daarnaast was het dom van haar om het te geloven. Ze was zo caught up in ‘’ hem ‘’. En ja ze stond behoorlijk voor schut maar ik vond haar echt wel een beetje dom, ze zette zelfs haar zus aan de kant voor die zogenaamde jongen. Ik vond het wel intressant overigens… :’’ )

Ik heb op de site ‘tagged’ zó fout een jongen leren kennen, en ik vond hem best leuk. Ik sprak hem heel vaak.

Alleen ik vond hem nooit echt super leuk.
Naja, naar een lange tijd gingen we naar de bios. En pakte gelijk mijn hand vast etc. Lief bedoelt maar ik voelde me er niet goed bij, omdat ik hem niet echt leuk vond.

Toen ben ik nog een keer bij zijn huis geweest, en daarna was het wel over voor mij. Maar, hij vond mij wel heel erg leuk dus ik vind het wel sneu voor hem.

Ik heb mijn huidige vriend als het ware via internet ontmoet. Ik had hem op msn (Zou niet eens meer weten hoe en wanneer we elkaar hebben toegevoegd) we raakte aan de praat. We hebben ongeveer een maand met elkaar via msn gepraat met de webcam erbij aan. Het was een hele lieve nette jongen. Opeens vroeg hij mij of we ook een keer konden afspreken. Grote twijfel zou ik dit wel doen uiteindelijk wel besloten dit te doen dus hebben we nummers uitgewisseld. We wonen beide erg ver van elkaar vandaan en hebben dus een stad halverwege uitgekozen om af te spreken. Voor mij een bekende stad voor hem onbekend. We hebben toen samen wat gedronken en heel veel gepraat. Hij heeft mij zelfs mee uit eten genomen.

Dit was in augustus 2011 en op 4 september 2011 hebben we relatie gekregen en inmiddels zijn we alweer bijna anderhalf jaar samen.

ik heb mijn vriend via één of andere chat ontmoet. ik was toen 13/14 denk ik. ik had zn msn maar volgens mij praatte ik nooit met hem, toen er opeens mij iemand toevoegde op fb en wou vragen wie hij was zag ik zijn msn… toevallig was hij online en raakten we aan de praat…

eigenlijk vind ikdit best fout, via internet, had hem zelfs nog nooit via de cam gezien maar een vriendin wel… ben samen met haar naar hem toegeweest, hij had ook een vriend mee, + het was op een station in een drukke stad :slightly_smiling_face: en nu al zo’n 22 maand samen

Ik heb meerdere malen mensen ontmoet via internet uit heel nederland, het is altijd hartstikke gezellig, wel cam ik altijd met hun voordat ik met ze afspreek zodat ik weet dat ze echt zijn.

via de toen vriend van een vriendin heb ik een jongen ontmoet waar ik toen 3 weken dag in dag uit mee praatte via whatsapp, van goeiemorgen tot slaaplekker. heel leuk en aardig, maar via het internet gaat alles zo makkelijk, je zegt dingen veel sneller. uiteindelijk wilde we afspreken maar de avond ervoor heb ik gezegt dat ik niet meer wilde en hij was natuurlijk boos omdat ik een aantal hele intieme dingen tegen 'm had gezegt wat ik nooit had moeten doen. ik had gewoon al dagen buikpijn en voelde me kut omdat ik echt niet wilde. ik was heel bang dat ik tegen zou vallen in het echt. maar ik heb er van geleerd, ik ga nooit meer ZO met iemand praten die ik niet eerst van te voren ontmoet heb via het internet ofzo, echt nooit meer. werkt niet voor mij.

Ik heb veel mensen ontmoet via het internet. Gewoon via penvriendensites, zelf omegle.com! Daar heb ik nu nog een goede vriend aan over gehouden in Nederland, waar ik zelfs mee afspreek. Doordat ik er nu ook ervaring mee heb, weet ik wat je wel en wat je niet moet doen, wanneer iemand fout is en wanneer niet.
Sowieso spreek ik pas af als ik met iemand gesms’t, gebeld en gecamd heb en deze persoon op het internet terug te vinden is. Ik heb ook weleens vervelende ervaringen gehad, maar gelukkig nooit ernstig.

Ik heb mijn huidige vriend leren kennen via een whattsapp ruzie :wink:

Ik heb ook ‘Catfish’ gekeken op MTV! Echt zo zielig voor dat meisje die voor de gek werd gehouden, maar aan de andere kant denk ik ook: hoe kun je nou een relatie met iemand nemen die je nog nooit hebt gezien enzo? Ik zou toch na een tijdje gaan denken dat het nep is, als je diegene nooit achter de webcam mag zien. Maar goed, met dat andere meisje heb ik écht geen medelijden. Geeft ze de schuld aan het pesten, zij is echt ziek.

Ik zat twee jaar terug altijd op omegle.com haha. Daar heb ik twee mensen aan overgehouden, een jongen van 22 uit Frankrijk, daar praat ik echt al twee jaar dagelijks mee, hij is echt een van mijn beste vrienden, en deze zomer gaan we meeten. En een jongen van 25 uit Portugal, daar mail ik zo nu en dan mee, en dan wisselen we onze fotografie uit enzo.
Eigenlijk best grappig om te lezen dat nog vrij veel hier hun vriend of ex via het internet hebben leren kennen, ik zou denk ik niet zo snel verliefd worden door alleen maar te chatten.

Het was men ex ook niet hoor! Het was uit met men ex en dan was er die andere vuile stalker.

Oh oeps, verkeerd gelezen. My bad! :slightly_smiling_face:

Ik heb 1 iemand leren kennen via internet. Na een jaar msnen hebben we afgesproken en werd hij rampzalig verliefd op me. Nu 3 jaar later is hij dat nog steeds … Heb er allesinds wel een goede vriend aan overgehouden.