Catfight tussen Miley Cyrus en Taylor Momsen

Miley Cyrus is woedend op actrice Taylor Momsen. Taylor heeft iets gezegd over Miley waar de 'Can’t Be Tamed zangeres niet bepaald blij mee is.

Taylor noemde Miley ‘Disney kauwgom shit’ en nu is Cyrus woedend. Een onbekende bron zegt: “Miley is ontzettend kwaad. Wie zou dat niet zijn? Ze dacht dat Taylor wel tof was voordat dit gebeurde, maar nu is ze in de war.”

Hij gaat verder: “Taylor is zo wanhopig op zoek naar roem. Ik bedoel, ze is loopt rond in haar ondergoed. Of is dat ook voor haar liefde voor muziek?”

“Miley is altijd al behoorlijk getalenteerd geweest en Taylor weet dat. Ze ziet Miley als een bedreiging, maar ze zijn van totaal ander niveau. Het is erg triest.”

http://everydayfacts.files.wordpress.com/2009/02/fashion-week-taylor-momsen.jpg

vs

http://media.sawfnews.com/images/Entertainment/Miley_Cyrus_dog_Mate_24Jan2010.jpg

Voor wie ben jij?

Tja, ik heb een hekel aan miley en vind dat taylor gelijk heeft met dr opmerking, maar die onbekende bron heeft ook gelijk, al proberen ze allebei teveel om aandacht te krijgen :’)

Dus omdat Taylor Momsen toevallig ook bekend is wordt Miley boos dat er zoiets over haar gezegd wordt? Want er worden heus wel veeel ergere dingen over haar gezegd. That happens when you’re famous, deal with it.

Miley Cyrus heeft zelf ook filmpjes opzitten nemen waarop ze Selena Gomez belachelijk maakt dus ze is zelf ook kinderachtig

die miley moet echt eens volwassen worden.

miley is dom

Ik mag ze beide niet, maar Miley al helemaaaaaal niet. En wtf Taylor loopt er slutty bij, maar Miley kleedt zich nou ook niet bepaald als een non hoor ._. En zeker voor haar leeftijd.

Aahh, dat hondje! <3 Voorderest vind ik Miley geweldig :slightly_smiling_face:

er was toch ook catfight tussen miley en selena
miley en katy perry
en nu miley en taylor
waarschijnlijk zal iedereen gewoon jaloers zijn op het lage niveau van miley die niet te bereiken valt:gaap:

die hond is wel schattig.
wat doet zij met zo’n leuke hond? :3

Miley is ouder dan Taylor

@FashionistAnn
Goh, dat wist ik ook wel. Maar dat heeft totaal niks te maken met mijn reactie. Miley is ook nog maar 17 jaar.

wat een drama, nee het boeit me niet zo veel.

Dat Taylor in haar ‘ondergoed’ loopt noem je een eigen stijl, en sowieso slaat die opmerking nergens op. Jemig, als Miley echt zo aangeslagen is vind ik d’r wel heel lichtgeraakt. In Hollywood wordt zoveel over en weer gegooid, dus zou ze echt zo geshockeerd zijn hiervan? En bedoelen ze met dat laatste zinnetje dat Taylor níet getalenteerd is? Kom op zeg, ik zou iemand die in een tv-hit als GG speelt eerder als een bedreiging zien dan iemand die een eigen Disney-show had… Maarja… Ik ben Mileys grootste fan al niet.

Ik mag Miley niet.

Ik vind ze allebei niet leuk, maar ik heb van Miley meer foto’s in haar ondergoed gezien dan van Taylor.

Ik vind Miley best een leuke meid maar als ze oud genoeg is om de hele wereld te vertellen dat ze ontembaar is moet ze ook oud genoeg zijn om kritiek op te kunnen vangen

haha.

Ik vind ze allebei dom omdat ze dit zo vreselijk opblazen. Maar Miley, pff. Die gast is zo erg dat ik er geen woorden meer aan vuil maak.

Miley Cyrus is gewoon net een klein kind, en ze moet eens leren met kritiek om te gaan.