Categorieen blog

Hello Girls!

Ik heb op blogspot een blog. Maar nu wil ik laatmaarzeggen op de startpagina categorieen maken over de blog berichten die ik post. Weet iemand misschien hoe je dat doet?
Sorry beter kan ik het niet uitleggen :slightly_smiling_face:
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Xjes Butterfly98

niemand?! :frowning_face:

Upje voor jou. Ik heb daar echt geen verstand van. :'P Sorry!

haha dankjeee :slightly_smiling_face:

Upjeee

Wat bedoel je precies? Heb je misschien een voorbeeldje?

Bedoel je dat “labels” rechts op deze blog bijv.? (Het is m’n eigen blog, ghehe, maar ik weet even geen ander voorbeeld). Die namen? Dat je daar dan bijv. lifestyle blablabla krijgt?

Nee, ik bedoel eigenlijk iets anders: http://lunalovelyworld.blogspot.com/ staat ook op deze blog… Met op de ‘startpagina’ laatmaarzeggen soort van categorieen. en daaronder staat dan read more… snapje?!

oww bedoel je gewoon die read more knop??

ja en dat je ook op de startpagina soort van stukjes tekst hebt waar je bericht over gaat. met daar onder read more waar dan ‘bezoekers’ op kunnen klikken om de hele post te kunnen lezen… begrijp je??

Ja ik begrijp het maar hoe moet ik het uitleggen kijk je schrijft een bericht en je moet met je muis klikken waar je de read more ding wilt en dan staat er bovenaan een verscheurde blaadje daar druk je op dan komen er lijntjes en daar komt dus de read more knop

hopelijk heb je mij begrepen

Yes!! gelukt!! dankjedankjedankjedankje
echt super bedankt!!! <3

alstublieft :grinning:

echt super bedankt!!! <3