Casuelle

Weet iemand, waar het budgetmerk Casuelle nog te koop is? Want ik kan het echt nergens meer vinden. En dan zoek ik vooral naar de palettes!

Hhhm. Ik ken alleen de naam heel vaag van vroeger. Zie dat maar als een up!

intertoys heeft het volgens mij?
ik weet niet wat ze precies hebben, maar k heb het wel gezien hier. (:
hoop dat je er iets aan hebt! :wink:

Ja klopt, maar bij de intertoys hebben ze alleen de lipglossjes enzo. En ik zoek eigenlijk naar die palettes…

Ik heb ze wel eens gezien bij de DA…

Ik zag het laatst nog bij de kruidvat… maar dan niet bij de make-up als essence, catrice enzo, maar bij de make-up tasjes, spiegeltjes enz…

Bij de Kruidvat! Je moet dan wel naar een wat groter filiaal gaan (bij ons ligt het wel bij de make-up) als je naar een wat groter filiaal intertoys gaat vind je het ook wel hoor. Die van ons is niet eens zo groot maar ik dacht dat we daar ook palettes verkochten ervan.

dus grotere kruidvat filialen of de DA, en dan bij de make up of de makeuptasjes etc?

Bedankt iig allemaal!

Ik heb het weleens gezien onder het catrice-schap en onder bij de nageldingen enzo

De naam kwam me idd al bekend voor x]
woeh nu ga ik ook eens kijken, vroeger had ik ook wel eens lipglosjes van de casuelle enzo =3

INTERTOYS.
En waarom zou je het willen, het is like; kinder make-up voor 6-jarigen.

eens in de zoveel tijd hebbe ze het bij de kruitvat bij mij in de buurt … weet niet of dat overal zo is

Ik snap eigenlijk niet zo wáarom je het wilt, er zijn betere merken voor het zelfde geld. Causuelle is namelijk bagger.

Lol, voor de duidelijkheid, het is niet voor mezelf he xd. Ik ben ernaar opzoek vanwege de verjaardag van me zusje xd en die zei dat ze graag oogschaduw van dat merk wilde en ze het bij een vriendinnetje had gezien/

En stiekem gebruik je het gewoon zelf :B

Hé als jij 't niet gelooft is 't jouw probleem hoor. Kan hier nieteens meer iets normaal vragen ><

Jezus, het was een grapje hoor, je hoeft niet zo snel op je teentjes getrapt te zijn o.o

Ben ik ook niet hoor. (: