Castorolie (wonderolie)

Hoii dames,
Ik heb een vraagje ik heb al een hele lange tijd last van acne en heb al heel veel producten uitgeprobeerd. Maar nu las ik vandaag een artikel over castorolie dat superr goed werkt tegen acne maar daar krijg je haargroei van want castorolie zou ook super goed helpen bij haaruitval. Kan iemand mij vertellen dat je hier mou wel of geen haargroei op je gezocht van krijgt!!

Up!

Weet niemand hier iets over?

Het klopt inderdaad. Wanneer je deze olie mengt met een ander soort olie, krijg je een sterke reiniger die heel diep in de huid dringt en hierdoor gaat je acne ook weg.

Maar kun je er geen haar op je gezicht van krijgen

Wat zeggen de reviews?

Ik hoor veel dingen dat je huid superschoon wordt en het gaat stralen maar ik las ook dat castorolie ook goed is voor haargroei

Ieh castorolie … laatst een item over gekeken. Weten jullie waar castorolie vandaan komt? ^^

Herkomst
Castorolie wordt gewonnen door het persen van de zaden van de wonderboom, ricinus communis.
Men neemt aan dat de wonderboom uit tropisch Afrika afkomstig is. Vandaag de dag vindt men de boom in tropische, subtropische en gematigde gebieden. India en Brazilië worden als grootste producenten van Castorolie gezien.

Natuurlijk mooi met Wonderolie (Castorolie, Ricinusolie)
Wonderolie heeft ontstekingremmende, ontgiftende, kalmerende en verzachtende eigenschappen. Het maakt de huid zacht en soepel en heeft een afdekkende werking, waardoor de olie vaak in crèmes wordt verwerkt. Wonderolie beschermt de huid tegen water en wateroplosbare schadelijke stoffen. Bovendien werkt de olie wondhelend en verfijnt het poriën.

Een artikel waar je meer over wilt weten:

Is rozenwater ook niet zoiets dat dat belooft?

Je kunt het mengen met olijfolie of zonnebloempit olie.
Zoek maar eens op oil cleansing method

Hoe duur is zo’n flesje ongeveer ?

Voor maar € 2,50 bij de etos