Castle

Ik weet niet of er veel fans zijn hier, maar ik zag dat er nog geen topic was. En ik ben ontzettend fan van Castle (en Beckett!) :slightly_smiling_face:

Hier de nieuwe promo voor seizoen 6, die vandaag online is gekomen:

Jaa, heb dat wel heel lang gekeken! Tot seizoen drie alleen dan haha.

Ja! Ik hou echt van Castle, geniale serie. Wil nog een paar boxen kopen :slightly_smiling_face:.

Vanavond is de eerste aflevering van het nieuwe seizoen! Gaat Beckett ja zeggen?
Ik heb vanmorgen al de aflevering gedownload, aangezien ze in Canada altijd een dag eerder worden uitgezonden en ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden was met hoe alles heeft uitgepakt!

Castle is genius

kan iemand mij vertellen waarom in een seizoen (geen flauw idee welk) Castle zo boos is op Beckett omdat ze het ‘al die tijd nog wist’?

Toen ze een verhoor aan het doen was en tegen iemand zei ‘Ik ben neergeschoten en ik weet nog altijd alles !’

^Ok sorry voor het opgraven van oude topics maar toevallig heb ik deze aflevering nét gezien (aan het einde van seizoen 4 zit 'ie) dus ik kan het uitleggen. Ja, dat is ongeveer anderhalf jaar te laat, maar /care. Castle is cool en het mag wel weer een actueel topic worden. [WAAROM IS DIT GEEN ACTUEEL TOPIC.]

Castle is dan ‘boos’ op Beckett omdat hij toen ze werd neergeschoten tegen haar heeft gezegd dat hij van haar houdt. Beckett claimde later tegenover hem dat ze niets meer wist vanaf het moment dat de kogel haar raakte, maar in het verhoor blijkt duidelijk dat ze alles nog wél wist - ze heeft dus gehoord dat Castle dat tegen haar zei. Omdat ze sinds die tijd niet tegen Castle heeft gezegd dat zij ook van hem houdt, gaat Castle ervan uit dat zij niet hetzelfde voor hem voelt, en tja, dat doet pijn natuurlijk.

Seizoen 4, aflevering 19 ja :wink:

Ik moet zeggen dat ik in Kate Beckett wel echt een stijlicoon gevonden heb. Man, ik wil haar kledingkast hebben.