Castingfoto's

Ik acteer dus al best lang. En als je je dus inschrijft voor een auditie of casting dan moet je foto’s meesturen. Dit moeten hele basic foto’s zijn waarop je goed te zien bent en je kleding of achtergrond niet te veel afleid.
Mijn uiterlijk is de laatste tijd nogal erg veranderd (Beetje gegroeid en dus dunner en langer, beugel er uit, enz.) en ik moet dus nieuwe foto’s hebben.

Ik vroeg me dus af of jullie misschien leuke ideetjes hebben voor foto’s waarmee ik er een beetje ‘uit spring’ of opval tussen de rest, maar wat nog wel basic en niet te afleidend is. Mijn moeder kan best goed fotograferen dus het is zo dat ik ze door haar laat maken en niet in een studio.

(Het is trouwens voor kleine dingen hoor, niet dat ik in grote films speel of wat dan ook)

Of ideeën waar ik die foto’s kan maken ofzo? (Plaatsen die leuk zijn als achtergrond)

moet je dan geen witte achtergrond ofzo?
misschien kun je als achtergrond iets van je hobby doen =))
als je van voetbal houdt, leg je een voetbal neer, schilder je, hang je een schilderij op. maarja ik weet niet of die boodschap dan over zou komen :stuck_out_tongue_winking_eye: en verder weet ik ook niet wat ze echt van die foto’s verwachten

volgens mij gewoon op een witte achtergrond, en dan 1 foto van je gezicht, en 1 van je hele lichaam

ik denk dat je er door je uitstraling uit moet springen

Volgens mij doet lachen het altijd goed

ja proberen zo goed mogelijk op de foto te krijgen hoe JIJ bent…
dus iets met je hobby’s kan inderdaad
mischien een uitbundige foto… lachend of springend zoiets

Hm, bijv. de zee met je haren in de wind, bij een vervallen gebouw, en dan ben je helemaal in het wit gekleed…
Zijn maar een paar ideetjes :wink: