Castell montgri l'Estartit

Hey,
omdat er nog geen topic over de camping castell montgri in l’estartit (Spanje) is,
leek het me cool om te weten wie er heen gaat, wat je ervaringen zijn en natuurlijk de verhalen!
Dus bij deze, een officieel topic voor Castell Montgri!
Ik ga er dit jaar zelf ook heen (voor de 2e keer)

Wie gaan er nog meer? Ben erg benieuwd :slightly_smiling_face:

xxxx

haha die waren geloof ik bij red mijn vakantie! Maar ik was twee jaar terug in L’estartit, alleen dan in een appartement. Was best leuk daar!

Ik ben er 2 jaar geleden ook geweest, in een stacaravan. Ik was toen een stuk jonger & had niet echt een bepaalde vriendengroep dus vond er niet zo heel veel aan. Hoop echt dat ik dit jaar wel een leuke groep vrienden rond de 14/15/16 jaar heb!!

Geweldige camping!

Leuk topic, heb je alweer een note terug gestuurd!

Ik denk alleen niet dat er heel veel mensen van gs heen gaan, maar je kan het proberen :'D

Ik ga van 2 tot 13 juli! :slightly_smiling_face:

Ik heb vorig jaar een half jaar op die camping doorgebracht!

Of tenminste, ik werkte zelf op El Delfin Verde in Torroella de Montgrí (16 km verderop) maar vaak relaxen met de medewerkers van Castell, blijven slapen na een avondje stappen in Estartit enz. Super camping!

L’estartit was idd echt leuk! Heb vorig jaar op camping Playa Brava gezeten en zijn wel es xtje daar wezen stappen. Heb verder geen ervaring met de camping maar stadjes is errug leuk!

up! :’)

Ik ga ook vanaf 14 juli geloof ik…

Ik ga ook vanaf 14 juli geloof ik…

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-algemene-039wie-gaat-er-naar-deze-campingplaats039-topic.-236996.msg11686802.html#msg11686802