Cassiere AH

Hoooi! Ik werk net bij de ah als cassiere!
Ik vind het erg leuk, en het terugtellen gaat nu ook wel goed! :slightly_smiling_face:
Alleen wat ik écht niet snap is het bijpinnen en het aantal doen!
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe je dat moet doen, want ik voel me zo dom als ik het de hele tijd gaat vragen, en het duurt anders te lang als het bijv. zaterdag is! :blush: We hebben touchscreen als kassa! Heeft iemand ervaring hier mee? :grinning: xxxxxxxxxxxxxxxxx

Ik weet niet zo goed wat voor soort kassa dat is, maar je kunt het ook gewoon op je werk aan een collega of werkgever vragen?

Ja weet ik! Alleen als het te druk is dan duurt het te lang. Wij hebben deze kassa, sorry voor de kleine foto
http://www.gebruiksvriendelijkesoftware.nl/www/filelib/image/reference/191_131/gebruiksvriendelijkheid_touchscreen_albert_heijn_1.jpg

http://www.gebruiksvriendelijkesoftware.nl/www/filelib/image/reference/191_131/gebruiksvriendelijkheid_touchscreen_albert_heijn_2.jpg

De eerste keer is even wennen maar na een aantal keer werken gaat alles echt automatisch. Het is ook best saai om de hele dag achter de kassa te zitten dus te tijd gaat best langzaam, maar op zaterdag als het wat drukker is gaat de tijd ook sneller. Succes!

De tijd gaat inderdaad langzaam,vooral als je stoel helemaal naar voren zit haha.
Maar ik raak zo snel in de stress, vandaag was mijn eerste echte keer. Scan ik perongeluk 50 x hetzelfde product omdat ik wat vroeg hoe je de aantallen moest doen aan mijn collega! Maar bedankt voor jullie reacties!

Ik zou het niet weten hoe dat moet, bij ons mogen de mensen niet meer bij pinnen, en wij hebben ook een toetsenkassa, en niet zo’n eentje met computer :stuck_out_tongue: lekker ouderwets.

Wij hebben andere software maar wel touch, dus ik weet niet of ik het zo goed uitleg hoor:

Er is een knop Pin/Chip en een knop Pin/Chip Correctie. voor bijpinnen druk je op de tweede en zo kun je een bedrag aantikken.

Of: