Cassiere AH

Hoooi! Ik werk net bij de ah als cassiere!
Ik vind het erg leuk, en het terugtellen gaat nu ook wel goed! :slightly_smiling_face:
Alleen wat ik écht niet snap is het bijpinnen en het aantal doen!
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe je dat moet doen, want ik voel me zo dom als ik het de hele tijd gaat vragen, en het duurt anders te lang als het bijv. zaterdag is! :blush: We hebben touchscreen als kassa! Heeft iemand ervaring hier mee? :grinning: xxxxxxxxxxxxxxxxx

Ik weet niet zo goed wat voor soort kassa dat is, maar je kunt het ook gewoon op je werk aan een collega of werkgever vragen?

Ja weet ik! Alleen als het te druk is dan duurt het te lang. Wij hebben deze kassa, sorry voor de kleine foto
http://www.gebruiksvriendelijkesoftware.nl/www/filelib/image/reference/191_131/gebruiksvriendelijkheid_touchscreen_albert_heijn_1.jpg

http://www.gebruiksvriendelijkesoftware.nl/www/filelib/image/reference/191_131/gebruiksvriendelijkheid_touchscreen_albert_heijn_2.jpg

De eerste keer is even wennen maar na een aantal keer werken gaat alles echt automatisch. Het is ook best saai om de hele dag achter de kassa te zitten dus te tijd gaat best langzaam, maar op zaterdag als het wat drukker is gaat de tijd ook sneller. Succes!

De tijd gaat inderdaad langzaam,vooral als je stoel helemaal naar voren zit haha.
Maar ik raak zo snel in de stress, vandaag was mijn eerste echte keer. Scan ik perongeluk 50 x hetzelfde product omdat ik wat vroeg hoe je de aantallen moest doen aan mijn collega! Maar bedankt voor jullie reacties!

Ik zou het niet weten hoe dat moet, bij ons mogen de mensen niet meer bij pinnen, en wij hebben ook een toetsenkassa, en niet zo’n eentje met computer :stuck_out_tongue: lekker ouderwets.

Wij hebben andere software maar wel touch, dus ik weet niet of ik het zo goed uitleg hoor:

Er is een knop Pin/Chip en een knop Pin/Chip Correctie. voor bijpinnen druk je op de tweede en zo kun je een bedrag aantikken.

Of:

Stel de klant moet 20 euro betalen, maar wil graag 50 bijpinnen. Dan typ je 70 euro in en druk je op pin/chip.

Ik weet niet precies hoe modern jullie software is, want ik herken het niet van je plaatje. Weet je of je het zelf op moet tellen of dat er knoppen met bedragen zijn?

Wij hebben deze software:

http://www.toshibatec-eu.pl/upload/image/sm1.jpg

en als je naar het betaalmenu gaat kun je uit de knoppen kiezen.

bij ons moet je gewoon op een toets pinnen drukken en dan staat er 20 euro bijpinnen. maar ik werk niet bij ah dus het zal bij jullie wel anders zijn

Als je alle producten hebt gescand, en stel het bedrag is 50 euro, en je klant wil 20 euro bijpinnen, dan tik je 70 euro in voor hij gaat pinnen. Na de transactie krijg je in beeld dat je nog 20 euro hebt, die kun je dan geven. Overigens was het bij ons verboden om bij te pinnen, let daar wel op. En even aan je teamleider vragen als je er niet uitkomt!

ja bij ons ook, heel simpel (:

Ik denk dat je het beter even kan vragen, ik denk dat ze liever hebben dat je het vraagt dan dat je het fout doet, of dat het misschien niet eens mag bij jullie en dat je het wel doet.

Bij AH kun je toch niet bijpinnen?

En bij aantal druk je op [50] en dan [aantal] en dan scan je :slightly_smiling_face:

Bij onze AH mag je niet eens bijpinnen maar ik weet wel hoe het moet. Misschien kun je beter even vragen of het wel mag want straks doe je wat verkeerd en heb je meer problemen! Bij ons moet je drukken op bv [20] en dan druk je op pin.

Bij onze AH mag je ook niet bijpinnen, wij hebben een pinautomaat in de winkel staan.