Carrièremogelijkheden Toegepaste Bedrijfskunde

Hallo dames!

Mijn vriend volgt de opleiding Toegepaste Bedrijfskunde op het HBO en daarmee wordt hij opgeleid tot manager, een erg brede opleiding dus.
Hij zit momenteel in het 4e jaar, waarin hij stage loopt en zijn afstudeerscriptie moet schrijven.
Het liefst is hij in zijn moestuintje bezig, sleutelt hij aan brommers of fietsen en timmert hij verschillende dingen in elkaar. Kortom: hij werkt het liefst met zijn handen!
Voor zijn stage moet hij hele dagen achter de computer zitten. En hij is er nu achter gekomen, dat hij dit he-le-maal niks vindt. Nu zit hij nogal in een dip.

Zelf ben ik al even op onderzoek uit geweest, maar ik ben erg benieuwd of hier meiden zijn die hier ervaring mee hebben! Welke kanten zou hij uit kunnen, met deze opleiding én hobby’s?

Nou zou vooral nu niet gaan stoppen met de opleiding. Hij zit in zn 4e jaar, even doorbijten en dan heeft ie in ieder geval een mooi diploma. Wat ie daarna wil doen kan ie dan nog beslissen. Cursus techniek o.id. Dat diploma pakt niemand hem dan meer af.