carnavals outfit

Hee meiden.

Ik weet niet of dit topic er al is, zoja, dan moet er maar een slotje op, ik kan
het altijd proberen :’)

Ik en mijn vriendinnen gaan naar een discotheek met carnaval, je moet verkleed gaan en we weten echt niet als wat. Het moet ook niet té overdressed zijn denk ik aangezien dat niet echt chill is met dansen. En het leek me wel een goed idee 't aan de meiden hier te vragen want jullie hebben vast wel ideeën.
Liefs <3

Oh ik hou dit topic in de gaten, weet ook niks namelijk :stuck_out_tongue:

Ik denk dat je wel wat leuks verzint, ik heb je blog gelezen en je bent super creatief + een leuke stijl.

OT: Ik weet het ook nog niet, ik wil niet té standaard gaan maar ook niet te overdreven/duur inderdaad dus ik hou dit topic in de gaten.

ah dankjewel wat lief dat je dat zegt! :’)
haha nee ik wil ook écht neit te overdreven. Ik zat te denken indiaan misschien, lindje om mn hoofd veertje eraan, haha maar de rest?

uhhmmm kweet ook niks…
als konijn xD oortjes op… klaar =)

Ik doe een glitterjurkje met ruffles van de H&M aan, die een tijd lang in de sale stond voor 12,95 (kan nu geen foto meer vinden haha).
Verder word ik nog konijn en kat ofzo, lekker makkelijk oortjes op doen leuk jurkje en klaar haha.

ik heb niet echt een naam voor wat ik doe. maar ik doe gekleurde contactlenzen - rood met zwarte pet - rood wijd navel topje met n. 84 erop - wit shirt eronder - zwarte broek tot net over de knieën (soort langvoetbalbroekje) - zwarte voetbal sokken - witteschoenen met zwarte tekst ; be wild etc. & nog heel veel goude sieraden haha ;p.

andere ideën:

-politie
-soldaat
-supervrouw
-pyjamameisje
-discomeisje
-bij
-bunny
-iemand van disney
-beroemdheid
-non
-indiaan
-boef
-clown
-bloemenmeisje
-hollandsmeisje (boerin)

en als je niet veel geld er aan wil besteden: vorig jaar waren er van die meisjes die deden fitnessvrouw ofzo, gewoon gekleurde legging, kort broekje, gekleurd topje, haarband, en een paar armbanden en sneakers. ;p

ik heb ook een idee gevonden: lady gaga. Haha, sigarettenbril (om mijn nek) ripped leggings, wit shirt dat een hele lage hals is zodat mijn bh met spiegel mozaïekjes eruit komt, :’)

ik word rockchick,

gatenpanty, zwart leren kort broekje, hoge zwarte pumps, wit naveltruitje, zwart leren jasje, allemaal kettingen en haren in 2 staarten op mn hoofd toeperen :’)

ik wil eigenlijk ook als lady gaga,
maar ik denk dat vriendjelief het niet zo leuk vind,
als ik in een badpak rond paradeer x)