Carnavals-Outfit Ideetjes!

Hey!

Heeft iemand een idee voor een carnavals-outfit?
We willen graag met n groep hetzelfde doen, maar we zijn een beetje inspiratieloos hahaha en willen iets origineels bedenken.

Heeft iemand een idee?

Met hoeveel zijn jullie? Misschien kunnen jullie als een bekende groep gaan? Of juist allemaal als hetzelfde als bijvoorbeeld wat jullie allemaal leuk vinden?
Ik ben ook best slecht in dit soort dingen, dus niet echt een nuttige reactie dit :cold_sweat:

Ja precies dat kan, is wel een goed idee hoor! of je gaat gewoon allemaal als je favoriete idool. En je kan misschien ook op Pinterest kijken naar plaatjes, misschien dat je dan inspiratie krijgt. Is inderdaad best lastig! ik wil het met carnaval simpel houden en ik hoef niet perse iets origineels, dus ik ga gewoon als kat ofzo, maar ik heb verder geen idee. Hoop dat je hier iets aan hebt :anguished:?

Een groep cheerleaders?

Kijk eens op Pinterest, en typ dan in plaats van carnavals outfit eens Halloween outfit in. In Amerika verkleden ze zich altijd op Halloween, dus je komt genoeg ideeën tegen!

Ik heb een dirndl :slightly_smiling_face: inclusief kousen en bloemenkrans.

Gabbertjes!

Oh wat handig dat dit topic er nu is, was er net naar op zoek!

Dit zijn wat dingen die ik ooit heb gedaan:

Nerd → Korte broek of rokje met een witte blouse en bretels. Je kan er ook nog een bril bij doen en kniekousen.
Schilder → Broek maakt niet zoveel uit, met een witte blouse erover, deze helemaal volkliederen met verf. Vervolgens een bandana en wat verfvlekken in je gezicht en klaaar.
Rugby/American Football → Korte broek met kniekousen (met van die streepjes bovenaan) en een T-shirt met een nummer achterop. Ik deed er zelf nog een bandana bij en twee strepen op mijn wangen.

Veel succes met kiezen en alvast heel veel plezier met carnaval! :slightly_smiling_face: