Carnaval

Carnaval komt er al weer bijna aan, en dan duikt de grote vraag op: Wat doe ik aan!? Ik vier dit jaar niet uitgebreid carnaval, dus ga ook geen duur pak ofzo kopen van 50 euro. Mijn idee is om gewoon een legging met patroontjes erop ofzo te kopen, een h&m 5 euro rokje en een wijd shirt gewoon lekker goedkoop van de zeeman die ik eronder doe, en hem dan beetje naar boven doe zodat het over het rokje ‘valt’. Nu was het plan op dat shirt met transferpapier er iets op te zetten, een leuke zin ofzo. Maar krijg niks verzonnen! Zou graag jullie ideeën willen weten! Alvast bedankt

upje?

ik weet het eigenlijk nog niet hahah ;$
ik kijk wel even in mijn kledingkast of er nog wat rare dingen hangen en alles. ;$

Ik ga als Catwoman! Leren pakkie en al!

ik ga als geisha :stuck_out_tongue:
haha ik heb geen idee.

Haha vet! Ik doe het dit jaar rustig… Geldgebrek xD

geisha is gaaf, maar hoe kom je aan zo’n pruik en kleding?! is vast hartstikke duur!

Ja inderdaad… Ik heb zelf geen geldboompje groeien. Vandaag een effenshirt gehaald en panty, nu nog transferpapier… was ik vergeten haha.

Ik heb een lieveheersbeestjespakje (inclusief vleugels ;d).
Verder kan ik ook nog met zo’n glanzende rooie tule-rok gaan… Als je begrijpt wat ik bedoel. Die zijn ook best goedkoop volgens mij, gewoon een zwart topje erop, en je bent helemaal back in the 50’s!

ik wordt kesha!

kesha is best gaaf, heb helaas kort haar:P

Wat is het thema bij jullie?
Dan kun je daar iets mee doen…

Oeteldonk (Den Bosch) ‘Uit de kunst’

ik ga als Lady Gaga :wink:

ik heb ook een lieveheersbeestjespakje :grinning: !!

en ik ga ook nog in een matrozejurkje (a)