Carnaval

Hebben jullie leuke ideen voor een carnavalsoutfit?
laat het weten!
x

ga als newkids ofzo qq

Mijn vriendin en ik hebben het al helemaal bedacht:
Als boef, als scheidsrechter, als matroos en als nerd,
en 1 outfit 2x :slightly_smiling_face:

zwart/wit
de ene kant van je kleren helemaal zwart met bijv. witte sok, witte stropdas, witte bril. en de andere kant helemaal zwart met bijv. zwarte sok, zwarte stropdas, zwarte bril… moet je het wel de stopdas, bril enzow wel in 2en verdelen en dan 1 kant wit en 1 kant zwart

ik wou als mega mindy en dan mijn vriend als mega toby, hij vond het leuk totdat hij het pakje zag ( een legging
toen wou hij niet meer haha

ik heb zin in caaarnaval!
ik wil een keer als engeltje, een keer als duivel, een keer als boef en ik heb nog een heidi en een leger-outfit liggen thuis.

Ik was vorig jaar gegaan als Hollands meisje; Hollands jurkje aan in rood/wit/blauw, kniesokken aan met strikjes erop… en natuurlijk nepwimpers.

Verder…

• indiaan
  • pink lady
  • roodkapje

als je carnaval outfits googled kom je veel tegen :slightly_smiling_face:

ik ga dit jaarr als politie
&vorige jaaar was ik al bijtje (aa)

ik doe dit jaar elke dag iets anders:
indiaantje, matroos, scheidsrechter & nerd

ik ga dit jaar als zorro,
en een keer als indiaan.
vorig jaar was ik piraat.

ik was afgelopen jaar bouwvakker, super leuk met zo’n gereedschapsriem en zo’n korte gerafelde spijkerbroek, lange witte sportsokken een ruiten bloese (opgeknoopt) en wat zwarte vegen in m’n gezicht. Pas geleden had ik iets heel leuks bedacht voor komende carnaval, maar die ben ik kwijt…

Ik was met mijn vriendinnengroepje vorig jaar als golddigger gegaan. Gouden glimmende legging, superveel gouden armbanden+gouden kettingen+gouden oorbellen en gouden make-up enzo. En achterop ons shirtje hadden we staan Golddigger 1 Golddigger 2 enz. Dit jaar ga ik als politievrouw :slight_smile:

vorig jaar waren wij hippie

Vorig jaar gingen we als hawaii-meisjes geloof ik. Dit jaar weet ik het nog niet :stuck_out_tongue:
Je kunt ook een keer in je pyjama gaan haha.

Lady gaga ;p

ik heb een stewardessenpakje!

ik ga als nerd en superman samen met vriendin alleen zij gaat dan als batman haha