Carnaval onder 16

Hee,

Ik ben over 2 maanden dus 16, en nu is het bijna carnaval ., en ik wou eigenlijk wel op stap. Ik weet sowieso 2 kroegen waar geen controle is en waar je legaal binnen mag, maar veel vrienden zijn in de disco fzo en daar staan wel uitsmijters. Ik ben ook niet heel groot maar 1.65 (aa) en ik vroeg me af hoe ik het makkelijkste binnen kan komen ? Want carnaval vieren met je vrienden is natuurlijk wel het leukste… de mensen waar ik mee gaan zijn ook allemaal 15, en die zijn wel ooit eerder binnen gekomen. Voor mij is het de eerste keer…

Dus heeft iemand tips ?

Kun je dat niet gewoon in het officiële Carnaval topic vragen?

Inderdaad, maar vaak (ik weet niet of je ook naar de dorpen gaat) is het in de dorpen minder controle. En ik heb altijd het idee dat het in de cafés en kroegen eigenlijk leuker is dan in een echt grote discotheek met carnaval.

Kun je dat niet beter aan mensen uit jouw omgeving vragen?:slightly_smiling_face:

Uhmm ik woon in een dorp en de staat is redelijk ver weg maar wij hebben hier ook discotheken, en kroegen in een dorp verderop en daar gaat werkelijk iedereen heen.

165 is opzich niet heel klein
ik ben 157 en mijn legitimatie word op het moment heel weinig gevraagd
het verschilt heel erg,
maar je kan het altijd proberen toch,
je moet gewoon zelfverzekerd staan (NIET ARROGANT)
als je gaat stressen lukt het namelijk helemaal niet haha

succes

Dankje (:

eventjes off topic: wordt je in nederland gecontroleerd als je zonder ouders een cafe binnengaat?

een gewoon cafe volgens mij niet ? ligt eraan als je heel klein bent dat misschien iemand het vraagt? Misschien aan mensen vragen die daar vaker komen of er een uitsmijter voor de deur staat?