18 februari is het weer carnaval!
Ik ben alweer helemaal bezig met kleding uitzoeken, maar heb echt 0 inspiratie.
Hebben jullie al carnavalskleding? Of waar kopen jullie het?
Plaats vooral ook foto’s van vorige jaren!
dit jaar ga ik met 2 vriendinnen als piraat
we hebben zown gestreept off sholder shirtje wat we aan een kant vast knopen.
net panty met gaten er in, kort broekje. & nog zown doekje op je hoofd met litteken en al.
vorig jaar heb ik maar wat zooi bij elkaar geraapt. en jaar daarvoor ben ik als nerd gegaan.
dit jaar wilde we ook als ghetto gaan maar dan moest ik weer zoveel kopen voor 1 x dragen
aaaah leuk, carnaval!
Elk jaar kleed ik me met ongeveer 5 vriendinnen hetzelfde, als een team.
Het eerste jaar waren we nerds, daarna boefjes en vorig jaar waren we baseballers.
Dit jaar worden we waarschijnlijk bouwvakkers, nog even kijken wat we precies aan doen
waar vieren jullie het?
ik in nijmegen (woon ik ook)
en euh ik weet nog niet wat ik aan doe. vorig jaar was ik stewardess
Wij vieren geen carnaval :’(
Ik vier het gewoon in het dorp vlakbij .
Is altijd hartstikke gezellig!
Ik weet nog niet wat ik dit jaar doe.
Vorig jaar was ik zuster en miss.
Een vriendin had gevraagd of mee ga als pitspoes, maar dat zie ik niet echt zitten haha.
Ik vier het in zuid-limburg en scholierencarnaval
Is super leuk, heb alleen helaas geen idee wat ik aan moet doen.
Ik heb zo’n zin in carnaval! 29 Januari ga ik met mijn stiefmoeder naar een vrouwluujzitting… Maar dan ga ik niet verkleed, niemand gaat dan echt verkleed.
Maar met scholierencarnaval gaan we geloof ik met een groep allemaal als zombie’s, ik ga nog een dag samen met een vriendin als sandy en danny van grease, ik ga weer als hippie, en nog als politieagente of stewardess ofzo.
Betty Booooop
Bij de takko hadden ze leuke kleding
Zelf vier ik geen carnaval.
Jaa ik weet al wat ik word, ben nu al bezig met mijn setje maken. Heb al een aantal dingen gekocht
Ben zelf een rokje aan het maken en man, dat is veel werk zeg! Maar ben altijd nog goedkoper uit als wanneer ik een pakje zou kopen gelukkig. En voor op de wagen doe ik een beren trui aan haha
Als poesje
Ze hebben bij de action ook best veel carnavals dingen.
Ik heb al 1,5 jaar een vriend in zuid-limburg maar meneer is altijd veel te druk tijdens carnaval, dus again, geen carnaval voor mij, want dat vieren wij niet hier.
Bij ons is het thema speelgoed, dus ik probeer natuurlijk een beetje in dat thema te blijven. Maar het is nog erg moeilijk om iets te verzinnen!
En carnavalskleding is zo duurrr.
wij hebben geen carnaval! Wel jammer als ik alle verhalen van mensen hoor enz.
Bij de primark hebben ze bij de mannenafdeling van die pyama-achtige dingen. Daar heb ik mijn teigetjepak vandaan voor maar 13 euro!
Hebben ze die nog :O?
Ik heb geen idee! 2 weken geleden in Londen nog wel(A)
mijn vriendinnengroep en ik willen met zn allen ongeveer het zelfde worden. Net zo als firelight ookal zei (:
2jaar geleden waren we minnie mouse, en vorig jaar waren we robin hood (:
heeft iemand nog leuke ideeën+ als het kan foto’s ?
Yes, bijna carnaval.
Ik ga bijna elke avond als iets anders.