Okeee. ik ben er lekker vroeg bij.
maar ik vroeg me af wat jullie volgend jaar met carnaval worden?
eventueel foto’s van de pakjes ofzo (als je die hebt)
weet niet wat ik wil worden volgend jaar, en misschien krijg ik hierdoor meer inspiratie ;$ haha
Dat is nog lang niet
i know x’)
Wel bijna bekend making van de prins! oke, nog meer dan 2 weken maar toch, iedereen hier is er al mee bezig wie het dit jaar is!
Ik heb geeen idee wat ik volgend jaar wil worden… Ik wil wel iets orgineels maar wat?
^
dat vraag ik me dus ook af, ik loop al 2 jaar met hetzelfde politiepakje en vraag me nu af wat ik volgend jaar zal worden.
mijn schoonzus was een beertje die vond ik ook heel leuk
haha, is toch al bijna hoor! De 11e gaat het dak ervanaf in maastricht(:
ik denk dat ik toch maar weer, als altijd, als vrolijke regenboog ga…
Hier vieren we geen carnaval :’)
^
klopt ja
in 't noorden is dat niet. waarom kom je dan niet in 't zuiden carnaval vieren haha
^ Wil ik wel, maar dan heb ik gewoon school ;p
- Hier wordt geen carnaval gevierd.
- Het is nog lang geen carnaval.
- Er zijn al 100 van zulke topics.
Oeh ik heb echt zin in Carnaval
haha je bent er inderdaad vroeg bij.
al moet ik zeggen dat wij ‘vroeger’ (paar jaar geleden) zelfs in zomervakantie al begonnen van wat zullen we worden?
ik vier eigenlijk bijna geen carnaval meer, dus ben niet echt van plan om een pak te maken/kopen.
als ik ga verzamel ik wel gewoon wat bij elkaar van de laatste jaren haha
Woon ook in het noorden, maar mijn zus is net naar Brabant verhuisd, dus ga ik daar carnaval vieren
Ik heb trouwens echt nog geen idee wat ik aan ga doen (:
Heb nog nooit carnaval gevierd ;p
Tja… woon ook in het noorden.
Zou het ooit nog wel eens mee willen maken
ik woon ook in het noorden, naja drenthe en daar wordt wel carnaval gevierd, niet zoals in het zuiden, maar toch is het altijd wel super gezellig haha! (:
Ik doe niet aan carnaval
Maar woon wel in brabant:sick:
haha ik weet dat echt nog niet! ik kan nooit wat leuks vinden… ik heb wel een matroospakje maar dat is ook zo standaard eigenlijk.
Wat ben ik blij dat ik niet meer in Limburg woon. :'D
Ik heb echt zo’n enorme rothekel aan carnaval.
Dus nee, ik heb ook geen pak.
In de plaats waar ik woon wordt geen carnaval gevierd, maar een paar omliggende plaatsen wel, maar dat zijn eigenlijk gewoon slappe aftreksels van de échte feesten. Maar het is altijd wel heel erg gezellig! Ben alleen totaal nog niet bezig met hoe ik dit jaar ga, het is pas in februari ofzo toch?